Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Niemiecki rynek weryfikuje podejście do incentive travel

Wyjazdy typu incentive travel są krótsze i mają wyraźny główny cel – nagradzanie pracowników. Coraz ważniejszym powodem organizacji takiego typu wyjazdów jest poprawa osiągnięć poprzez motywowanie i edukowanie pracowników.

Wyjazdy motywacyjne trwają średnio trzy dni, grypy liczą przeważnie od 20 do 99 uczestników. Tylko jedna czwarta agencji realizuje programy dla 250 i więcej uczestników. Prawie wszyscy organizatorzy współpracują z hotelami bezpośrednio, a z usług lokalnych DMC lub convention bureaux korzystają tylko wtedy, gdy destynacja nie jest im dobrze znana. Średni budżet na krajowe wyjazdy incentive wynosi średnio 435 euro na osobę, na jeden dzień. Na wyprawy zagraniczne natomiast przeznaczanych jest średnio 605 euro na uczestnika, a jedna czwarta organizatorów może ubiegać się o budżet w wysokości 800 i więcej euro.
Połowa ankietowanych agencji współpracuje ściśle z działem zamówień w firmie swojego klienta, głównie w zakresie kosztów ponoszonych na przeloty i hotele. Co trzeci meeting planner wewnątrz korporacji musi konsultować się z zarządem przy podejmowaniu decyzji o wyjazdach incentive. Trendem, jaki daje się na tę chwilę zauważyć, jest fakt, że podróże incentive są coraz krótsze, a najczęściej wybieranymi destynacjami są same Niemcy lub inne kraje europejskie. Programy zaś stają się coraz bardziej intensywne i zawierają więcej elementów, takich jak konferencje, edukacja, trening biznesowy połączony z rozrywką, wypoczynek, sport i inicjatywy społeczne. Na znaczeniu w przyszłości na pewno zyska różnorodność, oryginalność i włączanie zagadnień związanych ze stylem życia.
Dane pochodzą ze Studium Niemieckiego Rynku Incentive i Wyjazdów Motywacyjnych 2010, stworzonego przez międzynarodową fundację Site Board of Trustees oraz liderów niemieckiego oddziału Site. Analizie poddano dane pochodzące od organizatorów z różnych branż, którzy realizują średnio piętnaście programów incentive w ciągu roku, zarówno w kraju, jak i zagranicą. (xb)
www.siteglobal.com

Niemiecki rynek incentive travel 2010
3 dni trwa średni wyjazd incentive
20-99 uczestników liczą średnio grupy incentive
435 euro na osobę wynosi średni budżet na jeden dzień krajowego incentive
605 euro na osobę wynosi średni budżet na jeden dzień zagranicznego incentive
50 proc. agencji współpracuje ściśle z działem zakupów klienta
35 proc. meeting plannerów w korporacjach konsultuje swoje decyzje z zarządem firmy

2011-01-03 09:37:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter