Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Dziesięciolecie Arbo z dobrą identyfikacją

W warszawskim klubie M25 odbyło się dziesięciolecie firmy Arbo, w którym udział wzięło ponad 900 osób.

Za realizację wydarzenia, które firma organizowała wewnętrznie, odpowiadali Beata Banaś, Marta Dzikiewicz, Marcin Kaliński oraz Marcin Gliszczyński. Na potrzeby jubileuszu przygotowana została identyfikacja wizualna eventu, zgodnie z którą powstały wszystkie materiały i gadżety. Wśród nich znalazły się napoje energetyczne z urodzinową etykietą, tabletki na ból głowy w urodzinowym opakowaniu, opaski samozaciskowe na rękę, plakat ze strukturą i historią Arbo na tle historii internetu i zaproszenia w postaci kartek z kalendarza, z zaznaczoną datą eventu. Kulminacyjnym punktem spotkania, oprócz wystąpienia prezesa i filmów z historią firmy, był multimedialny pokaz mappingu 3D, przygotowany przez Trias. (xb) www.arbomedia.pl

2011-01-17 11:06:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter