Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


BRANŻA
Łódź jest gotowa na powrót eventów 

Stowarzyszenie Branży Eventowej oraz Łódź Convention Bureau zorganizowały dwudniowe Study Tour do Łodzi dla przedstawicieli agencji eventowych. Mieli oni okazję zwiedzić obiekty eventowe, hotele, poznać historyczne i współczesne oblicze miasta oraz poczuć eventowy klimat Łodzi, która mimo koronawirusa deklaruje swoją gotowość do organizacji wydarzeń. 

Łódź ma wiele do zaoferowania organizatorom wydarzeń - od hoteli po obiekty eventowe oraz atrakcje turystyczne. Przedstawiciele agencji, którzy wzięli udział w wyjeździe szkoleniowym 9 i 10 października mieli okazję zobaczyć między innymi zrewitalizowany kompleks Monopolis, gdzie w starych pofabrycznych zabudowaniach Monopolu Wódczanego dzisiaj mieszczą się restauracje, galerie, sceny i powierzchnie evenotwe. Podobną rolę będzię pełniło miejmy nadzieję już niebawem EC1 czyli centrum naukowo-kulturalno-eventowe, powstające w rewitalizowanych wnętrzach dawnej eletrociepłowni, które również znalazło się na trasie zwiedzania. W programie wyjazdu było również zwiedzanie łódzkich hoteli, Atlas Areny oraz Expo Łódź.

Partnerami wydarzenia byli: DoubleTree by Hilton Łódź, Mazurkas Travel, Lim8, EC1 - Miasto Kultury, Tobaco Hotel,  Novotel Łódź Centrum, Brava Gente, Seven Event Group, Silver Catering, Grupa Fabricum.

Szersza relacja w listopadowym MICE Poland. 

2020-10-12 11:08:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

10 minut z... A&A Agencja

O to co trzyma klientów przez lata przy jednej agencji i najważniejsze źródła sukcesu pytamy Joannę Tkaczyk i Joannę Parapurę zarządzające A&A Agencją.

Ostatni rok zweryfikował założenia biznesowe wielu firm i pokazał jak niestabilne mogą być nasze plany wobec rzeczywistości, na którą nie mamy żadnego wpływu. W dzisiejszej sytuacji trwającej pandemii trudno mówić o trwałych założeniach biznesowych. Trzeba dynamicznie reagować na zmieniający się rynek i nieustannie poszerzać swoje kompetencje. Rozszerzyliśmy działalność, aby wesprzeć zablokowane ścieżki eventowe i staramy się to trudne doświadczenie wykorzystać jako szansę na przyszłość. Przetrwać ten trudny czas i wrócić do stabilnego rozwoju – oto nasze założenia na najbliższy czas.

Newsletter

»

Zamów newsletter