Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


CONVENTION BUREAUX
Warsaw Convention Bureau chce przyciągnąć więcej międzynarodowych wydarzeń do Polski

Pomimo obecnej sytuacji związanej z pandemią, Warsaw Convention Bureau Warszawskiej Organizacji Turystycznej dalej intensywnie pracuje nad pozyskiwaniem nowych wydarzeń do Warszawy aż do 2026 roku. Obecnie prowadzonych jest 141 projektów, które mogą przyciągnąć do Warszawy przez 6 lat ponad 890 000 uczestników i wygenerować przeszło 284 000 000 PLN w samych uśrednionych cenach noclegów. 


WCB rozpoczęło dwa nowe projekty. Pierwszy to kampania komunikacyjna do Ambasadorów Kongresów Polskich, w ramach projektu Warszawski Klub Ambasadora. Celem kampanii jest edukacja świata nauki o istniejącym potencjale do realizacji wydarzeń na platformach online, pomimo panujących ograniczeń wynikających z sytuacji epidemiologicznej. Kampania prowadzona jest w oparciu o wiedzę ekspercką członków Warszawskiej Organizacji Turystycznej i przybrała formę artykułów publikowanych na stronie https://warsawconvention.pl/ambasador-kongresow-pl/, w sekcji „Członkowie WOT o wydarzeniach online”. Do przewidywanych korzyści z takiej formuły spotkań zaliczyć można bezpieczeństwo uczestników, kontynuację prac jednostek naukowych i stowarzyszeń oraz utrzymanie kontaktów ze specjalistami w danych dziedzinach. Drugi projekt to efekt tego jak bardzo COVID-19 zmienił obraz eventów. WCB razem ze swoimi partnerami przygotowało elastyczną ofertę MICE. Efektem tej współpracy z członkami WOT są preferencyjne warunki anulacji i wsparcie przy organizacji wizji lokalnych przed eventami.

- Jesteśmy przekonani, że z powodzeniem do świata wirtualnego da się przenieść część wydarzeń tradycyjnych. Nasi partnerzy potwierdzają możliwość realizacji wydarzeń z dużą liczbą prelegentów i odbiorców – mówi Mateusz Czerwiński, Wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej. – Istnieją dogodne narzędzia do przeprowadzenia wydarzeń online, w trakcie których mówcy mogą nie wychodzić ze swojego domu. Istnieją też profesjonalne rozwiązania dla wydarzeń hybrydowych, które - po odblokowaniu obostrzeń czerwonej strefy w Polsce – pozwalają, aby część uczestników spotkała się w obiekcie, a część dołączyła online. Partnerzy WCB podkreślili też, że jest możliwość realizacji spotkań specjalnych, jak spotkania Zarządów czy Walne Zebrania połączone z istotnymi zmianami w statucie organizacji. Istnieją rozwiązania techniczne gwarantujące ich prawidłowość. Wszystko to pokazuje, że pomimo trudnej rzeczywistości, z którą przyszło nam się zmierzyć, przynajmniej część spotkań i prac może trwać nadal, mimo zmienionej formuły. Zapraszamy do odwiedzania naszej strony, gdzie dodawane będą kolejne propozycje naszych lokalnych partnerów.

Mateusz Czerwiński dodał też, że najważniejsze w powrocie do sytuacji sprzed pandemii będzie zapewnienie bezpieczeństwa uczestników wydarzeń, determinowane właściwym poziomem standardów sanitarnych. Zaraz za tym stoją kwestie rozpoznania miasta, w którym ma odbyć się wydarzenie, co pociąga za sobą potrzebę wizji lokalnych. Niemniej ważne są warunki biznesowe realizacji wydarzenia i bezpieczeństwo finansowe organizatorów. Stąd właśnie przygotowana przez organizację oferta elastyczna na lata 2021 i 2022.

Ambasadorowie Kongresów Polskich to program realizowany wspólnie przez Polską Organizację Turystyczną oraz Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, a wspierany przez lokalne organizacje turystyczne. Jego głównym celem jest mobilizowanie i wspieranie przedstawicieli świata nauki do pozyskiwania do Polski wydarzeń międzynarodowych organizacji i stowarzyszeń.

Warsaw Convention Bureau to dział Warszawskiej Organizacji, publiczno-prywatnego stowarzyszenia powołanego przez miasto stołeczne Warszawę do zwiększania liczby turystów odwiedzających miasto. WCB specjalizuje się w pozyskiwaniu i wspieraniu międzynarodowych wydarzeń: kongresów, konferencji i innych szeroko rozumianych eventów. Tych z Państwa, którzy zainteresowani są naszymi dokładniejszymi danymi o pozyskiwanych wydarzeniach, zapraszamy do odwiedzenia strony https://wot.waw.pl/project/pozyskiwane-przez-warsaw-cvb-wydarzenia-na-lata-2020-2026/. Zamieszczona tam prezentacja jest aktualizowana na początku każdego miesiąca.

 

 

2020-11-26 15:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenie

»



Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo: Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe życie związane ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Prywatnie: Jestem psiarzem, aktualnie towarzyszy mi Astor – kundel doskonały, ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywamy piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają mi ładować baterie.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter