Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Afekt rzeźbi w lodzie z marką Lech

Agencja obsługuje kampanię promocyjna piwa Lech Premium pt. „Ciężarówka”. Akcja zakończy się imprezą promocyjną w jednym z polskich miast, o którego wyborze zadecydują głosy internautów.

Za działania BTL w tym zakresie odpowiada Agencja Reklamowa Afekt.
Afekt przygotowuje także wielką lodową ciężarówkę i koordynuje jej obsługę.
Do zadań agencji należy również zorganizowanie cyklu imprez ambientowych, podczas których konsumenci będą mogli uczestniczyć w animacjach oraz realizacja imprezy, będącej nagrodą w konkursie. Afekt przygotowuje także komunikację graficzną. Na potrzeby akcji stworzono specjalną stronę internetową, którą „wyrzeźbiono w lodzie”. Lodowe elementy stworzył Ice Team. (kb)
www.afekt.pl

2010-07-19 09:00:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»






Ludzie branży

»

Personalnie... z Dorotą Nidzgorską-Mazonik

O niezapomnianym kliencie rozmawiamy z Dyrektor Generalną Hotelu Arłamów.

Nie zapomnę swojego pierwszego klienta, który oczywiście nie wiedział, że jest tym pierwszym. Tak naprawdę na nim zdobywałam swoje pierwsze doświadczenie i uczyłam się całkowicie obsługi wydarzeń. Trafiłam na wyjątkową osobę po drugiej stronie, a w tej branży pracuje się przecież z ludźmi. Praca rozpoczynała się na etapie tworzenia kosztorysu wydarzenia, a kończyła na rozliczaniu imprezy. Realizacja zgodnie z wytycznymi wspólnie wypracowanymi z klientem była dla mnie najważniejsza. 

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter