Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


WYPEŁNIJ ANKIETĘ
Rok z pandemią w przemyśle spotkań i wydarzeń

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń zaprasza wszystkie firmy działające w przemyśle spotkań i wydarzeń do badania, którego celem będzie realna ocena skuteczności narzędzi pomocowych.

 

Przed pandemią w Polsce w celach biznesowych spotykało się ponad 16 milionów osób, ponad 3 mln brało udział w targach, a ok. 29 mln chociaż raz w roku uczestniczyło w imprezie masowej o charakterze kulturalnym, rozrywkowym lub artystycznym. Co roku odbywało się również prawie 70 tys. różnych przedstawień dla 16 milionów widzów (zgodnie z badaniami branżowymi oraz danymi GUS).


Niestety to, co się wydarzyło w 2020 roku, można śmiało nazwać katastrofą o sile tsunami,  95 procentami odwołanych projektów, wydarzeń, spotkań lub targów w okresie marzec – grudzień 2020. Szacuje się, że redukcje zatrudnienia w tym sektorze, zwłaszcza po ogłoszeniu jesiennego lockdownu, przekroczyły 50%, a spadek obrotów wielu podmiotów zawierał się w przedziale 60-95%. Z analizy Bisnode Polska przeprowadzonej dla ClickMeeting wynika, że co 20-ta firma eventowa zakończyła lub zawiesiła działalność w 2020 roku. Od początku pandemii to 1816 firm…

 

Za chwilę minie rok od zamrożenia przemysłu spotkań i wydarzeń.

Dla wielu podmiotów było to 12 długich miesięcy przestoju, kryzysowego zarządzania kosztami
i zobowiązaniami, walki o utrzymanie pracowników, zmagania się z niejednokrotnie sprzecznymi
z logiką, nie precyzyjnymi mechanizmami pomocy sektorowej oraz brakiem klarownych informacji
o strategii rządu na następne tygodnie i miesiące. Wiele firm szukało opcji przebranżowienia, jeszcze więcej starało się rozszerzyć swoje kompetencje, wykorzystując zgromadzone przez lata zasoby sprzętowe i kadrowe. Z jakim efektem?

 

To dobry czas, żeby podliczyć straty.

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń zaprasza wszystkie firmy działające w przemyśle spotkań
i wydarzeń do badania, którego celem będzie realna ocena skuteczności narzędzi pomocowych, uruchomionych dotychczas przez polski rząd, oraz sprawdzenie obecnej kondycji sektorowej, po roku zmagań z pandemią.

Badanie będzie trwać w dniach 10-25.02. br.

Anonimowe dane zbierane są pod linkiem - https://forms.gle/iZUAwEjXE1NqFp7c8

 

2021-02-10 08:43:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter