Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


KORONAKRYZYS
Szybkie testy na koronawirusa w sieci hoteli Radisson

Radisson Hotel Group uruchamia program szybkich i niedrogich testów COVID-19. Po jego pełnym wdrożeniu każdy hotel zapewni gościom i uczestnikom spotkań odpowiednio przygotowane miejsce oraz profesjonalną usługę przeprowadzenia testu PCR.


Kompleksowy program testów został wprowadzony, by zapewnić bezpieczeństwo w czasie stopniowego powrotu gospodarki do swobodnego przemieszczania się i organizacji wydarzeń biznesowych.

Nowy program testowania jest rozszerzeniem kompleksowego Protokołu Bezpieczeństwa – Radisson Hotels Safety Protocol – wprowadzonego przez Radisson Hotel Group w 2020 roku.

Do przestrzegania protokołów zobowiązane są wszystkie hotele sieci na całym świecie. Wprowadzenie testów PCR  jest też uzupełnieniem oferty pokoju hybrydowego i spotkań hybrydowych w ramach Hybrid Meeting Solutions, która wspiera gości i klientów z całego świata w organizacji różnego typu wydarzeń.

Usługa szybkiego testowania będzie dostępna w hotelach uczestniczących w programie w wybranych krajach, w tym w Polsce. - Możliwość oferowania szybkich testów gościom oraz profesjonalistom zajmującym się organizacją spotkań, imprez i konferencji to kolejny krok w kierunku bezpiecznego powrotu do aktywnych podróży indywidualnych i biznesowych. Oferujemy w ten sposób gościom i uczestnikom wydarzeń spokój ducha i pewność, że znajdują się w bezpiecznym i zdrowym środowisku – mówi Chema Basterrechea, Executive Vice President & Chief Operating Officer Radisson Hotel Group EMEA.

2021-04-13 09:29:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

10 minut z... A&A Agencja

O to co trzyma klientów przez lata przy jednej agencji i najważniejsze źródła sukcesu pytamy Joannę Tkaczyk i Joannę Parapurę zarządzające A&A Agencją.

Ostatni rok zweryfikował założenia biznesowe wielu firm i pokazał jak niestabilne mogą być nasze plany wobec rzeczywistości, na którą nie mamy żadnego wpływu. W dzisiejszej sytuacji trwającej pandemii trudno mówić o trwałych założeniach biznesowych. Trzeba dynamicznie reagować na zmieniający się rynek i nieustannie poszerzać swoje kompetencje. Rozszerzyliśmy działalność, aby wesprzeć zablokowane ścieżki eventowe i staramy się to trudne doświadczenie wykorzystać jako szansę na przyszłość. Przetrwać ten trudny czas i wrócić do stabilnego rozwoju – oto nasze założenia na najbliższy czas.

Newsletter

»

Zamów newsletter