Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Reklama  |  Kontakt

 
Aktualności

»


KURSY
Akademia SKKP zaprasza na kolejny kurs

Na platformie edukacyjnej Akademia SKKP online dostępny jest kolejny kurs pt. „Profesjonalna organizacja wydarzeń post COVID-19”. Prowadzi go Anna Jędrocha, wiceprezes zarządu SKKP.


 

Kurs jest częścią cyklu „Zarządzanie w branży MICE”, który składa się z 10 szkoleń, będących kompendium wiedzy o branży. Szkolenia kierowane są bezpłatnie dla pracowników branży turystycznej, osób szukających zatrudnienia w sektorze turystycznym, studentów oraz absolwentów kierunków turystycznych.  Odpłatnie szkolenia przeznaczone są dla kadry kierowniczej tj. managerów w hotelu, PCO, DMC, agencji eventowych i restauracji.

Kurs „Profesjonalna organizacja wydarzeń post COVID-19” trwa 1,5 godz. i podzielony jest na 3 moduły obejmujące następujące zagadnienia:

Rynek międzynarodowych kongresów i Ambasadorzy Kongresów

  • Typy kongresów i ich właściciele (meeting owners)
  • Cele kongresów, interesariusze rynku spotkań
  • Organizacje zrzeszające organizatorów kongresów 
  • Narzędzia wyszukiwania kongresów 
  • Programy Ambasadorów Kongresów  – cele i kierunki rozwoju programu, 
  • Dorobek polskiego Programu Ambasadorów Kongresów
  • Obowiązki i korzyści Ambasadorów Kongresów Polskich
  • Kto może zostać Ambasadorem Kongresów?

Organizacja kongresu - PCO - strategiczny partner, zakres usług, różne modele finansowania

  • Przygotowanie i realizacja,
  • Komitet organizacyjny, komitet naukowy, komitet honorowy,
  • Pre- post-congress tours, program towarzyszący
  • Legacy impact
  • Protokoły „health & safety”
  • Attendee experience management

Modele współpracy z  partnerami  i dostawcami

  • Kontraktowanie obiektu kongresowego – warunki współpracy, zakres usług oferowanych przez obiekt, zasady wprowadzania dostawców usług zewnętrznych
  • Wybór dostawców usług, zawieranie umów
  • Współpraca z mediami, sponsorami, patronami
  • Finansowanie kongresu, przygotowanie i realizacja budżetu, rozliczenie kongresu
  • Zarządzanie ryzykiem

Po każdym kursie, po zaliczeniu testu kompetencyjnego, otrzymuje się certyfikat ukończenia szkolenia, a po pozytywnym zaliczeniu wszystkich 10 kursów Certyfikat Event Managera Akademii SKKP. Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy zarejestrować się na platformie edukacyjnej Akademia SKKP online www.akademia.skkp.org.pl, gdzie dostępne są tematy wszystkich pozostałych kursów, które będą ukazywały się sukcesywnie do końca maja 2021 roku.  Po otrzymaniu linku do aktywacji, można brać udział w kursach w dowolnym, wybranym czasie.

Projekt realizowany jest w ramach zadania publicznego współfinansowanego przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii

Dodatkowych informacji udziela:

Anna Górska, Kierownik Projektu

Symposium Cracoviense Doradca Zarządu

ICCA Board Member

Wiceprezes Zarządu ds. Współpracy Międzynarodowej SKKP

E-mail: anna.gorska@skkp.org.pl; tel. + 48 664 411 429

2021-05-07 09:18:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenia

»


Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo
Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe jego życie związane jest ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Prywatnie
Jest miłośnikiem psów. Aktualnie towarzyszy mu Astor – kundel doskonały ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywają piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają im ładować baterie.

Obserwuj nas w mediach społecznościowych

»


        
Napisz do nas

»

Newsletter

»

Zamów newsletter