Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


MICE POLAND MAJ 2021
Bon eventowy wraca do gry. Branża potrzebuje wsparcia

Branża spotkań od wielu miesięcy apeluje do rządu o wsparcie, podkreślając potencjał sektora i jego znaczenie dla narodowej gospodarki. Pomoc jest niewątpliwe potrzebna. Tylko w jakiej w formie? Właśnie pojawiła się jedna z propozycji. Czytaj w majowym wydaniu MICE Poland.


Warszawska Organizacja Turystyczna poinformowała o projekcie bonów, które miałyby wspomóc branżę eventową w wyjściu na prostą po pandemii. Sektor spotkań i targów połączył siły i opracował założenia Polskiego Bonu Targowego oraz Polskiego Bonu Eventowego. To system dopłat dla agencji eventowych oraz wystawców targowych. Dokumenty złożono w Ministerstwie Rozwoju.

Prace nad projektem prowadziły Warszawska Organizacja Turystyczna, Ptak Warsaw Expo, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Krajowa Izba Targowa oraz Ogólnopolska Federacja Przedsiębiorstw. Rozwiązanie ma być realną formą pomocy w ciężkich czasach. – Branża eventowo-targowa jest na kolanach, postanowiliśmy przygotować taki projekt, by nikt nie zarzucił nam postawy roszczeniowej. Jest wiele dotkniętych przez pandemię branż, my skupiliśmy się na tych najbardziej poszkodowanych, zamkniętych od ponad roku – mówi Jerzy Romański, prezes Krajowej Izby Targowej i wiceprezes Ogólnopolskiej Federacji Przedsiębiorstw. Wdrożenie w życie zaproponowanych rozwiązań miałoby pomóc w odbudowaniu sektora MICE i w szerszej perspektywie, wspomóc regenerację polskiej gospodarki. – Chcemy, by każdy dostał pomoc, nawet najmniejsza firma, ale realia są ciężkie, mamy tego świadomość – mówi Mateusz Czerwiński, wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej.


Więcej czytaj w majowym wydaniu MICE Poland 

2021-05-14 10:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter