Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


SBE

SBE zaprasza na Event Biznes Plener

Konferencja Event Biznes odbędzie się już po raz siódmy. Wydarzenie zarówno swoim programem, jak i nową formułą, jest odpowiedzią na zmiany rynkowe wymuszone pandemią.

Członkowie Rady Programowej wspólnie z firmami zrzeszonymi w SBE podjęli decyzję o zmianie formuły. Wpływ na tę decyzje miały przede wszystkim dwa czynniki: zmieniający się rynek wydarzeń oraz chęć pobudzenia popytu. Tym razem branża spotka się 17 czerwca w Hotelu Mazurkas. Sama nazwa konferencji została również uzupełniona o słowo klucz – „plener”.

Event Biznes Plener odbędzie się na otwartej przestrzeni, będąc tym samym uosobieniem trendu „festiwalizacji eventu”, co jednocześnie pozwoli na wyplenienie wszystkich wymogów organizacji bezpiecznego wydarzenia.

Najnowszym elementem tegorocznej edycji jest konkurs na najciekawszą propozycję hybrydowej konferencji EVENT BIZNES Przyszłości. Inicjatywa kierowana jest głównie do agencji eventowych, które od 17 maja do 14 czerwca mogą wysyłać na adres info@sbe.org.pl zgłoszenia oraz propozycje briefów i krótkich materiałów filmowych zgodne z regulaminem konkursu, dostępnym na stronie organizatora www.sbe.org.pl. Mecenasem konkursu jest Firma IMPEL GROUP (firma członkowska SBE), która przewidziała 4 nagrody dla zwycięzców. Są nimi granty finansowe. Ponadto zwycięzcy konkursu otrzymają członkostwo w Stowarzyszeniu Branży Eventowej. 

Wszystkie zwycięskie agencje będą mogły zaprezentować swoje pomysły w dniu Konferencji Event Biznes Plener, w ramach programu tegorocznego wydarzenia.

Istotnym elementem eventu będą także Panelowe Stoliki Dyskusyjne moderowane przez Członków Rady Programowej, przy których spotkać mają się chętni reprezentanci branży, by w dyskusji wypracować stanowiska w najistotniejszych w chwili obecnej tematach.

Już dziś można rejestrować się bezpłatnie do udziału w dyskusji i zajmować swoje miejsce przy stoliku:

Jakie szanse eventowe daje pandemia – Żaneta Berus (CEO In2Win);

Stolik otwarty #hidepark – Edyta Brykała;

Przyszłość edukacji w branży eventowej – Marta Chmielewska (CEO Mea Group);

Filozofia pricingu 4.0 – Katarzyna Gadomska (CEO Acora Events, członek zarządu SBE);

Przyszłość Konferencji Event Biznes – Magdalena Kondas (redaktor naczelna Meeting Planner, dyrektor programowa konferencji Event Biznes);

Jak pobudzić zaangażowanie uczestników wydarzenia on line – Krzysztof Łobodziński (konferansjer);

Współpraca wewnętrzna w SBE – Grzegorz Łopata (CEO Asap Drukarnia, członek zarządu SBE);

Catering w nowej rzeczywistości – Emilia Melon- Olchowicz (CEO Melon Catering, członek zarządu SBE);

Komunikacja na linii klient-agencja-dostawca – Sebastian Oprządek (prezes zarządu El Padre);

Procedury bezpiecznych eventów - czy testy przed mają sens? – Paweł Piłat (dyrektor handlowy regionu mazowieckiego Impel Group);

Wizerunek branży eventowej po pandemii - Renata Razmuk (dyrektor zarządzająca S.C. Event Design).

Efekty rozmów zostaną spisane, a wszyscy obecni staną się współautorami publikacji „Event Przyszłości”.

Podczas wydarzenia odbędzie się również debata na temat „Etyki w nowej rzeczywistości”. Rozmowę moderować będzie Magdalena Kondas, która porozmawia z Jakubem Ćwiklińskim (wiceprezes zarządu, event director El Padre), Anetą Klepacką-Kołbuk (dyrektor generalna MCC Mazurkas Conference Center), Agnieszką Chaber -Tomczak (new business director Digital Knowledge Village).

Zachęcamy do rejestrowania się na stronie: http://sbe.org.pl/vii-edycja-event-biznes/

Kontakt:

info@sbe.org.pl

2021-05-20 09:36:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»




Ludzie branży

»

Personalnie... z Dorotą Nidzgorską-Mazonik

O niezapomnianym kliencie rozmawiamy z Dyrektor Generalną Hotelu Arłamów.

Nie zapomnę swojego pierwszego klienta, który oczywiście nie wiedział, że jest tym pierwszym. Tak naprawdę na nim zdobywałam swoje pierwsze doświadczenie i uczyłam się całkowicie obsługi wydarzeń. Trafiłam na wyjątkową osobę po drugiej stronie, a w tej branży pracuje się przecież z ludźmi. Praca rozpoczynała się na etapie tworzenia kosztorysu wydarzenia, a kończyła na rozliczaniu imprezy. Realizacja zgodnie z wytycznymi wspólnie wypracowanymi z klientem była dla mnie najważniejsza. 

Newsletter

»

Zamów newsletter