Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


AKTUALNOŚCI
Kino, koncerty, imprezy sportowe - Stadion Wrocław ponownie otwarty

Obiekt we Wrocławiu znów zaczął zapełniać się gośćmi. W tej chwili przygotowanych jest kilkadziesiąt wydarzeń, których realizacja lub skala zależy tylko od obowiązujących obostrzeń.

W maju, po kilkumiesięcznej przerwie, ponownie ruszyło kino samochodowe. Przekątna ekranu wynosząca 60 metrów, czyli ponad 2300 cali sprawia, że jest on największy w Europie i jednym z największych na świecie. Poprzedniego lata kino odwiedziło 10 tysięcy osób. W tym roku pierwsze seanse zostały całkowicie wyprzedane. Maj to także dwa wieczory z imprezą „Please, stand-up”, na którą każdorazowo wejść będzie mogło po 8 tysięcy osób, wystawa multimedialna Neodia. 1 czerwca, tuż przed Mistrzostwami Europy, reprezentacja Polski zagra we Wrocławiu z Rosją.

- Na dalsze luzowanie obostrzeń czekają m.in. trzy duże imprezy motoryzacyjne, z których każda, jak pokazują poprzednie edycje, może przyciągnąć nawet 50 tysięcy osób w ciągu weekendu. Na wrzesień przeniesiono koncert Dawida Podsiadło, który został wyprzedany już rok temu w ciągu kilku godzin. Drugi z zaplanowanych na 2020 rok koncertów, Kings of Leon, odbędzie się w czerwcu 2022 roku - mówi Kacper Cecota, pełnomocnik zarządu Stadionu we Wrocławiu.

Nie brakuje także zmian w infrastrukturze obiektu. Powstały ogólnodostępne boiska do koszykówki, duży plac zabaw, trzy boiska ze sztuczną nawierzchnią do gry w piłkę nożną, w planach są boiska do siatkówki plażowej. Skomercjalizowano 3 tysiące miejsc na stadionowym parkingu. Przedszkole, znajdujące się w budynku pod trybunami, opiekuje się ponad 300 dziećmi. Stadion Wrocław to również ponad 14 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni komercyjnych. Dziś są one wynajęte niemal w całości  i korzysta z nich 31 różnych podmiotów, które mają tu swoje biura i magazyny.

- Na terenie Stadionu Wrocław zorganizowany jest największy w Polsce punkt szczepień drive-thru, który może obsłużyć do 60 tysięcy osób tygodniowo, jeśli tylko byłaby dostępna taka liczba preparatów. Od początku pandemii parking służy także jako miejsce pobierania próbek do testów na obecność koronawirusa - mówi Maciej Klóska, dyrektor sprzedaży i marketingu Stadionu Wrocław.

Rok 2020 wymusił na Stadionie Wrocław dostosowanie modelu działalności do rządowych wytycznych i obostrzeń. Oprócz kina samochodowego, na obiekcie zorganizowano dwa samochodowe festiwale muzyczne. Dodatkowo, pod koniec września odbył się festiwal LightOn, na który składały się pokazy laserowe video-mapping 3D z muzyką w jakości koncertowej. Imprezie towarzyszył festiwal foodtrucków.

W trakcie pandemii wielkim atutem okazała się duża przestrzeń, którą może zaoferować obiekt. Na trybunach Stadionu wybrano nowego rektora Uniwersytetu Wrocławskiego, przeprowadzono egzaminy Izby Radców Prawnych, odbywały się spotkania wspólnot wyznaniowych. 

W Klubie Biznesowym odbyły się także dwie gale bokserskie. W październiku Gala Charytatywna z gościnnym udziałem Joanny Jędrzejczyk, w listopadzie organizowana przez MB Promotions Mateusza Borka.

Obiekty konferencyjno-kongresowe we Wrocławiu próbują nadrobić czas lockdownu i maksymalnie wykorzystać możliwości swoich przestrzeni. Stadion Wrocław to jeden z wielu przykładów dobrych praktyk, które zastosowała wrocławska baza obiektowa w czasie pandemicznym. Wierzymy, że druga połowa 2021 roku pozwoli nam wszystkim złapać oddech i nabrać rozpędu przy organizacji nowych i niezapomnianych wydarzeń, pełnych eventowych emocji, których tak nam brakowała w czasie izolacji.

 

2021-05-21 09:33:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter