Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Reklama  |  Kontakt

 
Aktualności

»


STOWARZYSZENIA

SBE ogłasza konkurs na najlepszą konferencję hybrydową

Stowarzyszenie Branży Eventowej wspólnie z Grupą Impel organizują konkurs dla agencji eventowych. Do wygrania są nagrody pieniężne i członkostwo w SBE.

Pandemia zdecydowanie osłabiła sektor przemysłu spotkań. Dlatego Grupa Impel, wspólnie ze Stowarzyszeniem Branży Eventowej, zdecydowały się wesprzeć agencje eventowe, pobudzić ich kreatywność i zaprosić do udziału w konkursie.

Organizatorzy zapraszają polskie agencje eventowe do udziału w otwartym konkursie na „Najlepszą koncepcję hybrydowej konferencji EVENT BIZNES PRZYSZŁOŚCI". Przewidziano atrakcyjne nagrody:

  • I Nagroda roczne członkostwo w SBE oraz honorarium 10 000 zł,
  • II Nagroda roczne członkostwo w SBE i honorarium 5000 zł,
  • III Nagroda roczne członkostwo w SBE oraz honorarium 3000 zł,
  • IV Nagroda to Nagroda Publiczności, za którą można otrzymać́ roczne członkostwo w SBE.

Kto może wziąć udział w konkursie? Agencje eventowe, które:

  1. są obecne na rynku eventowym minimum od 2 lat;
  2. mają osobę zarządzającą z minimum 3-letnim doświadczeniem branżowym;
  3. przedstawią portfolio, w którym znajdzie się minimum 5 projektów eventowych realizowanych w ciągu ostatnich 24 miesięcy
  4. mają udział przychodów z działalności o charakterze eventowym w ogólnych przychodach firmy o wartości min. 50 proc. w ciągu ostatnich 24 miesięcy
  5. nie należą do Stowarzyszenia Branży Eventowej

 

Jak wziąć udział w konkursie?

Zgłoszenia można wysyłać do 14 czerwca na email: info@sbe.org.pl

Wyniki Konkursu ogłoszone zostaną 17 czerwca podczas konferencji Event Biznes Plener. Szczegóły dotyczące konkursu, w tym regulaminu, brief, skład jury dostępne są na stronie: http://sbe.org.pl/konkurs-event-biznes/

Bezpłatna rejestracja na konferencję Event Biznes Plener

https://app.evenea.pl/event/viieventbiznes/

2021-05-27 12:52:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenia

»


Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo
Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe jego życie związane jest ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Prywatnie
Jest miłośnikiem psów. Aktualnie towarzyszy mu Astor – kundel doskonały ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywają piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają im ładować baterie.

Obserwuj nas w mediach społecznościowych

»


        
Napisz do nas

»

Newsletter

»

Zamów newsletter