Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


WYDARZENIA

Hotel Westin świętuje Światowy Dzień Biegania. Przyłącz się

W związku ze Światowym Dniem Biegania, który w tym roku wypada 2 czerwca, The Westin Warsaw zorganizuje poranny bieg dla wszystkich chętnych.

To inicjatywa organizowana od lat przez hotele Westin na całym świcie. Start o godzinie 9, sprzed wejścia do hotelu od strony skrzyżowania ulicy Grzybowskiej z aleją Jana Pawła II. Planowana trasa, którą każdy z uczestników może pokonać we własnym tempie, ma około 5 km i obejmie ulicę Grzybowską, Park Saski i Stare Miasto. Po zakończonym biegu dyrektor The Westin Warsaw Michael Hopf zaprosi wszystkich uczestników do hotelowej restauracji JP’s na pyszne i zdrowe śniadanie, świeże soki i owocowe koktajle.

Tegoroczny bieg będzie wyjątkowy; od poprzednich edycji wyróżni go charytatywny charakter. The Westin Warsaw zapowiedział, że za każdego uczestnika biegu wpłaci 50 zł na fundację WOŚP.

To nie pierwsza w tym roku inicjatywa hotelu wspierająca WOŚP. W styczniu podczas Wielkiego Finału hotel przygotował happening dla wszystkich przechodniów. Mogli oni nie tylko sfotografować się z ogromnymi misiami, które siedziały przed hotelem przy kawiarnianych stołach, poczęstować się gorącą herbatą i ciastkiem, ale też dorzucić się do dedykowanej Westinowi puszki WOŚP. Hotel zebrał wtedy ponad 4,5 tysiąca złotych, a wystawiony na aukcji pobyt w apartamencie prezydenckim wylicytowano za 24 tysiące złotych.

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do dołączenia do biegu 2 czerwca o godzinie 9 rano. Spotykamy się przy hotelu The Westin Warsaw.

 

2021-05-28 09:55:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»






Ludzie branży

»

Personalnie... z Dorotą Nidzgorską-Mazonik

O niezapomnianym kliencie rozmawiamy z Dyrektor Generalną Hotelu Arłamów.

Nie zapomnę swojego pierwszego klienta, który oczywiście nie wiedział, że jest tym pierwszym. Tak naprawdę na nim zdobywałam swoje pierwsze doświadczenie i uczyłam się całkowicie obsługi wydarzeń. Trafiłam na wyjątkową osobę po drugiej stronie, a w tej branży pracuje się przecież z ludźmi. Praca rozpoczynała się na etapie tworzenia kosztorysu wydarzenia, a kończyła na rozliczaniu imprezy. Realizacja zgodnie z wytycznymi wspólnie wypracowanymi z klientem była dla mnie najważniejsza. 

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter