Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


BADANIA
Raport „Digital Event”, czyli wydarzenia online z perspektywy klienta

„Digital Event” to raport o wydarzeniach i spotkaniach online odbywających się w 2020 i 2021 roku. Stworzono go na podstawie badania przeprowadzonego wśród firm i instytucji wykorzystujących event marketing.

Pomysłodawcy stworzenia raportu, agencje eventowe działające pod egidą portalu Meetingplanner.pl, postawili przed sobą cel poznania opinii na temat eventów online wśród osób odpowiedzialnych za organizację wydarzeń i spotkań w swoich firmach. W przeprowadzonej internetowo ankiecie zebrano odpowiedzi na pytania m.in. o to w jakich celach eventy online są i będą wykorzystywane, czy są organizowane przy udziale agencji eventowych, jak są oceniane pod względem różnych aspektów oraz czy mają szansę zastąpić eventy realizowane w tradycyjnej formie.

Badanie było realizowane przez firmę ARC Rynek i Opinie, która przesłała ankiety do bazy klientów. Uzyskała 101 odpowiedzi zwrotnych, na podstawie których można było wysnuć pewne wnioski.

Respondenci uznali, że eventy online nie zastąpią tych organizowanych w formule tradycyjnej, ale mogą je uzupełniać. Zwrócili też uwagę na to, że najlepiej w formule online sprawdzają się szkolenia, do tego stopnia, że część firm chce je organizować w ten sposób na stałe. Kluczowymi wyzwaniami dla organizatorów są kwestie utrzymania uwagi oraz zaangażowania uczestników oraz sprawy technologiczne, np. jakość połączenia internetowego. Ankietowani zwrócili też uwagę na to, że w ostatnim czasie powstało wiele narzędzi pomocnych w zwiększaniu efektywności wydarzenia online.

Aż 80 proc. badanych odpowiedziało, że w przyszłości ma zamiar wykorzystywać w event marketingu obie formuły wydarzeń: online i online, 10 proc. będzie się decydować na formy hybrydowe, a zaledwie 9 proc. jedynie na onlinowe.

 

2021-06-08 14:30:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»




Ludzie branży

»

Personalnie... z Agnieszką Szymerowską

prezes zarządu Convention Bureau
we Wrocławiu.

Po praktycznie 10 latach pracy w Convention Bureau – Wrocław, od wolontariatu, po stanowiska koordynacyjne, po objęcie sterów w CBW oraz hektolitrach wypitej z gośćmi kawy, wielu spotkaniach i ciekawych rozmowach widzę, że mam coś jeszcze do zrobienia. Wynika to także z sytuacji, w której jesteśmy – chcę wykorzystać ten czas i wyzwania, które przede mną stawia.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter