Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


BADANIA
Raport „Digital Event”, czyli wydarzenia online z perspektywy klienta

„Digital Event” to raport o wydarzeniach i spotkaniach online odbywających się w 2020 i 2021 roku. Stworzono go na podstawie badania przeprowadzonego wśród firm i instytucji wykorzystujących event marketing.

Pomysłodawcy stworzenia raportu, agencje eventowe działające pod egidą portalu Meetingplanner.pl, postawili przed sobą cel poznania opinii na temat eventów online wśród osób odpowiedzialnych za organizację wydarzeń i spotkań w swoich firmach. W przeprowadzonej internetowo ankiecie zebrano odpowiedzi na pytania m.in. o to w jakich celach eventy online są i będą wykorzystywane, czy są organizowane przy udziale agencji eventowych, jak są oceniane pod względem różnych aspektów oraz czy mają szansę zastąpić eventy realizowane w tradycyjnej formie.

Badanie było realizowane przez firmę ARC Rynek i Opinie, która przesłała ankiety do bazy klientów. Uzyskała 101 odpowiedzi zwrotnych, na podstawie których można było wysnuć pewne wnioski.

Respondenci uznali, że eventy online nie zastąpią tych organizowanych w formule tradycyjnej, ale mogą je uzupełniać. Zwrócili też uwagę na to, że najlepiej w formule online sprawdzają się szkolenia, do tego stopnia, że część firm chce je organizować w ten sposób na stałe. Kluczowymi wyzwaniami dla organizatorów są kwestie utrzymania uwagi oraz zaangażowania uczestników oraz sprawy technologiczne, np. jakość połączenia internetowego. Ankietowani zwrócili też uwagę na to, że w ostatnim czasie powstało wiele narzędzi pomocnych w zwiększaniu efektywności wydarzenia online.

Aż 80 proc. badanych odpowiedziało, że w przyszłości ma zamiar wykorzystywać w event marketingu obie formuły wydarzeń: online i online, 10 proc. będzie się decydować na formy hybrydowe, a zaledwie 9 proc. jedynie na onlinowe.

 

2021-06-08 14:30:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter