Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


HOTELARSTWO
IGHP prezentuje nowy pomysł na wsparcie branży hotelarskiej

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego rusza z projektem HotelYou, który ma pomóc w odbudowie branży hotelarskiej oraz wesprzeć sprzedaż bezpośrednią.

Program lojalnościowy HotelYou to przede wszystkim narzędzie, mające spopularyzować usługę rezerwacji bezpośredniej miejsc w hotelach w całym kraju. Pomysłodawcy projektu liczą, że wpłynie to pozytywnie na sprzedaż noclegów i pomoże dotkniętemu pandemią sektorowi hotelarstwa. – Z punktu widzenia hoteli, najważniejszą rolą programu lojalnościowego HotelYou jest odbudowa zainteresowania gości usługami noclegowymi oraz aktywny udział w zwiększaniu liczby zamówień usług dokonanych bezpośrednio poprzez hotelowe kanały rezerwacji, tj. stronę internetową, mail czy telefon. W praktyce oznacza to realne, nawet sześciokrotne oszczędności finansowe w stosunku do prowizji platform rezerwacyjnych – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP.

Program jest skierowany do wszystkich hoteli: wypoczynkowych, konferencyjno-biznesowych, miejskich, sieciowych i mniejszych obiektów. Co warto zaznaczyć, aby do niego przystąpić, nie trzeba być członkiem IGHP.

Zasady HotelYou są jasne i przejrzyste. Uczestnicy rejestrują w programie każdy pobyt w hotelu w Polsce. W zależności od liczby noclegów zmienia się posiadany status uczestnika. Każdy status uprawnia do skorzystania z atrakcyjnych rabatów na noclegi, gastronomię i pozostałe usługi hotelowe. Im wyższy, tym większe korzyści. Wystarczy pobrać aplikację i zarejestrować się.

8 czerwca IGHP zaczyna budowanie porfolio hoteli, które będą uczestniczyć w programie. Jego oficjalny start nastąpi we wrześniu.

2021-06-08 15:48:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»






Ludzie branży

»

Personalnie... z Dorotą Nidzgorską-Mazonik

O niezapomnianym kliencie rozmawiamy z Dyrektor Generalną Hotelu Arłamów.

Nie zapomnę swojego pierwszego klienta, który oczywiście nie wiedział, że jest tym pierwszym. Tak naprawdę na nim zdobywałam swoje pierwsze doświadczenie i uczyłam się całkowicie obsługi wydarzeń. Trafiłam na wyjątkową osobę po drugiej stronie, a w tej branży pracuje się przecież z ludźmi. Praca rozpoczynała się na etapie tworzenia kosztorysu wydarzenia, a kończyła na rozliczaniu imprezy. Realizacja zgodnie z wytycznymi wspólnie wypracowanymi z klientem była dla mnie najważniejsza. 

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter