Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


HOTELARSTWO
IGHP prezentuje nowy pomysł na wsparcie branży hotelarskiej

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego rusza z projektem HotelYou, który ma pomóc w odbudowie branży hotelarskiej oraz wesprzeć sprzedaż bezpośrednią.

Program lojalnościowy HotelYou to przede wszystkim narzędzie, mające spopularyzować usługę rezerwacji bezpośredniej miejsc w hotelach w całym kraju. Pomysłodawcy projektu liczą, że wpłynie to pozytywnie na sprzedaż noclegów i pomoże dotkniętemu pandemią sektorowi hotelarstwa. – Z punktu widzenia hoteli, najważniejszą rolą programu lojalnościowego HotelYou jest odbudowa zainteresowania gości usługami noclegowymi oraz aktywny udział w zwiększaniu liczby zamówień usług dokonanych bezpośrednio poprzez hotelowe kanały rezerwacji, tj. stronę internetową, mail czy telefon. W praktyce oznacza to realne, nawet sześciokrotne oszczędności finansowe w stosunku do prowizji platform rezerwacyjnych – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP.

Program jest skierowany do wszystkich hoteli: wypoczynkowych, konferencyjno-biznesowych, miejskich, sieciowych i mniejszych obiektów. Co warto zaznaczyć, aby do niego przystąpić, nie trzeba być członkiem IGHP.

Zasady HotelYou są jasne i przejrzyste. Uczestnicy rejestrują w programie każdy pobyt w hotelu w Polsce. W zależności od liczby noclegów zmienia się posiadany status uczestnika. Każdy status uprawnia do skorzystania z atrakcyjnych rabatów na noclegi, gastronomię i pozostałe usługi hotelowe. Im wyższy, tym większe korzyści. Wystarczy pobrać aplikację i zarejestrować się.

8 czerwca IGHP zaczyna budowanie porfolio hoteli, które będą uczestniczyć w programie. Jego oficjalny start nastąpi we wrześniu.

2021-06-08 15:48:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter