Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


MICE POLAND CZERWIEC 2021
Dostaliśmy od losu szansę, nie możemy jej zmarnować

Podróże motywacyjne zmieniają się z wielu powodów, a zmiany te zaczęły się jeszcze przed pandemią. Koronawirus był akceleratorem i tylko je przyspieszył. Więcej na ten temat czytaj w czerwcowym wydaniu.

W majowym wydaniu MICE Poland zamieszczamy m.in. rozmowę z Aoife Delaney, prezesem SITE Global, dyrektorem marketingu i sprzedaży w DMC Network, na temat zmian i przyszłości incentive travel.

Pandemia zniszczyła balans pomiędzy życiem prywatnym i życiem zawodowym. Część pracowników jest już zmęczona pracą zdalną, spotkaniami przez internet. Czy według ciebie można powiedzieć, że incentive travel to sposób na uzdrowienie tej sytuacji?

Jak najbardziej! Nasza przyszłość opiera się na tym, że musimy udoskonalić równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym. Po pandemii wrócimy do biur, ale nadal będziemy mieli możliwość choćby częściowej pracy zdalnej. Ale prawda jest taka, że nic nam nie zastąpi kontaktów twarzą w twarz, sposobności do budowania relacji na żywo.

Jakie wyzwania stoją obecnie przed firmami z sektora DMC?

Kilkanaście ostatnich miesięcy pokazało, że wzrósł popyt na wydarzenia wirtualne, a firmy DMC były jednymi z pierwszych, które najszybciej przystosowały się do nowych potrzeb. Sektor ten odgrywa kluczową rolę, ponieważ jest w środku całego łańcucha dostaw, a łańcuch ten zmienił się, ewoluował w ostatnich miesiącach. Firmy DMC mogły się pokazać, jako wiarygodni partnerzy i teraz specjalizują się zarówno w wydarzeniach tradycyjnych, jak i wirtualnych.


Więcej czytaj w czerwcowym wydaniu MICE Poland 

2021-06-18 10:14:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»






Ludzie branży

»

Personalnie... z Dorotą Nidzgorską-Mazonik

O niezapomnianym kliencie rozmawiamy z Dyrektor Generalną Hotelu Arłamów.

Nie zapomnę swojego pierwszego klienta, który oczywiście nie wiedział, że jest tym pierwszym. Tak naprawdę na nim zdobywałam swoje pierwsze doświadczenie i uczyłam się całkowicie obsługi wydarzeń. Trafiłam na wyjątkową osobę po drugiej stronie, a w tej branży pracuje się przecież z ludźmi. Praca rozpoczynała się na etapie tworzenia kosztorysu wydarzenia, a kończyła na rozliczaniu imprezy. Realizacja zgodnie z wytycznymi wspólnie wypracowanymi z klientem była dla mnie najważniejsza. 

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter