Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Sales Link buduje lojalność partnerów Bridgestone

Agencja field marketingowa realizuje partnerski program biznesowy dla producenta opon. Celem projektu opartego na rozwiązaniach interaktywnych oraz eventach jest budowanie trwałych relacji firmy Bridgestone z partnerami i wsparcie ich działalności sprzedażowej.

Agencja jest autorem całej koncepcji programu, koordynuje jego wdrożenie i funkcjonowanie, organizuje eventy. Są to głównie spotkania dealerów, podczas których klient prezentuje założenia sprzedażowe, połączone z częścią artystyczną, np. spektaklem teatralnym. W programie znalazło się także trzydniowe wydarzenie Bridgestone Driving Experience. Na starym wojskowym lotnisku w Nowym Mieście nad Pilicą zorganizowano pokazy jazdy, podczas których prezentowano różnice w zachowaniu pojazdu w zależności od konfiguracji opon. Częścią projektu są również trzy konkursy sprzedażowe. – Nagrody uzyskiwane przez partnerów Bridgestone będą mogły być wykorzystane w prowadzonej przez nich działalności, np. do wzmocnienia lojalności klientów detalicznych. Poza nagrodami, takimi jak wyjazdy na wyścigi F1 lub offroad, partnerzy klienta mają możliwość wynajęcia bolidu lub hostess do przeprowadzenia akcji w salonie – mówi Michał Wypychowski, account manager z Sales Link. Na potrzeby programu „Bridgestone Partner” stworzona została interaktywna platforma internetowa. Agencja pozyskała projekt w ramach przetargu. Wzięły w nim udział cztery firmy. (kb)
www.saleslink.pl

2010-07-26 08:19:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»






Ludzie branży

»

Personalnie... z Dorotą Nidzgorską-Mazonik

O niezapomnianym kliencie rozmawiamy z Dyrektor Generalną Hotelu Arłamów.

Nie zapomnę swojego pierwszego klienta, który oczywiście nie wiedział, że jest tym pierwszym. Tak naprawdę na nim zdobywałam swoje pierwsze doświadczenie i uczyłam się całkowicie obsługi wydarzeń. Trafiłam na wyjątkową osobę po drugiej stronie, a w tej branży pracuje się przecież z ludźmi. Praca rozpoczynała się na etapie tworzenia kosztorysu wydarzenia, a kończyła na rozliczaniu imprezy. Realizacja zgodnie z wytycznymi wspólnie wypracowanymi z klientem była dla mnie najważniejsza. 

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter