Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


MATERIAŁ PARTNERA
Lufthansa City Center w Polsce korzysta z oferty hoteli Amadeus Value Hotels

Amadeus i Lufthansa City Center w Polsce rozszerzyły swoją wieloletnią współpracę, podpisując umowę w zakresie sprzedaży Amadeus Value Hotels, dzięki której klienci Lufthansa City Center będą mieli dostęp do najlepszych stawek dla prawie 500.000 hoteli na całym świecie.

 

eTravel, największe z biur w sieci, jako pierwsze zintegrowało Amadeus Value Hotels ze swoim narzędziem do samodzielnej rezerwacji dla klientów korporacyjnych za pośrednictwem Amadeus Web Services. Pozostałe centra LCC w Polsce będą miały dostęp do kontentu Value Hotels bezpośrednio poprzez Amadeus Selling Platform Connect.

 Amadeus Value Hotels oferuje model przedpłaty, w którym voucher hotelowy jest wystawiany natychmiast po dokonaniu rezerwacji. Nowa oferta obejmuje zarówno duże sieci hotelowe, jak i małe obiekty butikowe. Dzięki temu biura podróży mają dostęp do najlepszych cen w szerszej ofercie obiektów, co pozwala zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów.

 Stawki netto są dostępne obok zwykłych ofert prowizyjnych - pochodzących od sieci hotelowych, agregatorów lub firm przedstawicielskich - za pośrednictwem systemu Amadeus Hotels Plus oraz Amadeus Web Services. Oznacza to, że z ofert netto można korzystać w taki sam sposób, jak z klasycznych stawek i można je łączyć z innymi usługami, takimi jak loty lub wynajem samochodów, w jednym pliku rezerwacyjnym, aby zapewnić kompleksową usługę rezerwacji podróży. Dla uproszczenia, firma Amadeus zajmie się płatnościami na rzecz hoteli i wystawi fakturę dla biura podróży.

 W ramach zawartej umowy firma Amadeus zorganizowała cykl szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników biur podróży. W szkoleniach wzięli udział konsultanci z różnych biur Lufthansa City Center w całej Polsce.

 "Nasi klienci doceniają szeroki zakres oferty, jaką dysponuje Amadeus Value Hotels. Zwłaszcza stawki są bardzo atrakcyjne" - powiedział Marian Szypuła, Dyrektor Zarządzający Lufthansa City Center eTravel. "Ponadto, nakład pracy jest mniejszy, ponieważ agenci nie muszą już organizować płatności mailem lub faksem. Oszczędzamy również czas na raportowanie dzięki systemom mid-office, ponieważ dane dotyczące rezerwacji hotelowych są przechowywane i przesyłane automatycznie, co znacznie ułatwia pracę. Największą korzyścią jest to, że nie musimy już ścigać prowizji od hoteli, ponieważ zostaje ona automatycznie w firmie. Co nie mniej ważne, sesje szkoleniowe pomogły naszym zespołom szybko dostosować się do nowego modelu."

 Paweł Rek, Sales Director Business Travel, Central Eastern Europe w firmie Amadeus, powiedział: "Z przyjemnością prezentujemy tę atrakcyjną opcję sprzedaży hoteli i cieszymy się, że Lufthansa City Center zdecydowała się skorzystać z naszego wysoce efektywnego rozwiązania. eTravel jest wiodącym biurem podróży służbowych w Polsce i jednym z pierwszych, które zaczęło czerpać korzyści z Amadeus Value Hotels. W ramach naszych wysiłków na rzecz współpracy z branżą turystyczną w celu odbudowy podróży, nasze nowe rozwiązanie do rezerwacji hoteli oferuje rozszerzoną zawartość i atrakcyjne ceny. Automatyzuje ono wiele wysiłków i pomaga biurom podróży skoncentrować się na tym, co robią najlepiej - pomaganiu klientom w znalezieniu najlepszych opcji podróży. ”

  

Lufthansa City Center w Polsce

Lufthansa City Center (LCC) Travel Consultants Poland powstała w 2011 roku, w wyniku przekształcenia istniejącej od 1999 roku Lufthansa City Center Group Poland. Jest częścią międzynarodowej sieci biur podróży świadczących specjalistyczne usługi dla korporacji w zakresie podróży służbowych i optymalizacji kosztów. Wszyscy konsultanci LCC są agentami IATA. Grupa LCC Polska to zrzeszenie 10 biur działających w ramach umowy marketingowo-handlowej. Biura są autonomiczne i funkcjonują jako niezależne podmioty gospodarcze. Posiadają licencje franczyzowe, które dają im elastyczność, kompetencje i niezależność. Podmioty są własnością polską. Agencje LCC świadczą usługi na najwyższym poziomie w zakresie planowania i organizacji podróży, począwszy od rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych, kolejowych i promowych, poprzez rezerwację miejsc hotelowych w kraju i za granicą, sprzedaż pakietów wycieczkowych, polis ubezpieczeniowych, aż po organizację konferencji, spotkań, szkoleń i kongresów.

 Amadeus

Podróże napędzają postęp. Firma Amadeus napędza podróże. Rozwiązania firmy Amadeus łączą podróżnych z pożądanymi przez nich podróżami za pośrednictwem biur podróży, wyszukiwarek, organizatorów wycieczek, linii lotniczych, lotnisk, hoteli, samochodów i kolei.

 

Od ponad 30 lat rozwijamy naszą technologię we współpracy z branżą turystyczną. Łączymy głębokie zrozumienie tego, jak ludzie podróżują z umiejętnością projektowania i dostarczania najbardziej złożonych i zaufanych  systemów, których potrzebują nasi klienci. Pomagamy połączyć ponad 1,6 miliarda ludzi rocznie z lokalnymi dostawcami usług turystycznych w ponad 190 krajach.

Naszym celem jest kształtowanie przyszłości podróżowania. Jesteśmy pasjonatami w dążeniu do lepszej technologii, która umożliwia lepsze podróże.

 Amadeus jest spółką notowaną na IBEX 35, notowaną na Hiszpańskiej Giełdzie Papierów Wartościowych pod symbolem AMS.MC. Firma jest również częścią EuroStoxx50 i od ośmiu lat jest wyróżniana przez Dow Jones Sustainability Index.

 

Aby dowiedzieć się więcej o firmie Amadeus, odwiedź stronę www.amadeus.com.

2021-08-19 12:04:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter