Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


MATERIAŁ PARTNERA
Strefa dla Ukrainy na Meet The Bidder - już 16 marca w Warszawie
 

Już niebawem 16 marca spotkamy się ponownie w hotelu Ache Hotel Krakowska (będącym Partnerem tego wydarzenia) podczas 29-tej edycji MEET THE BIDDER SMART FAIRS organizowanej przez firmę Travel Bidder.


Przez ostatnie miesiące widać było wyraźne zwiastuny wiosennego ożywienia w branży spotkań, co potwierdza również duże zainteresowanie naszym spotkaniem.

 

STREFA DLA UKRAINY

W związku z inwazją Rosji na  naszych sąsiadów – Ukrainę tworzymy specjalną „Strefę dla Ukrainy”, której celem będzie propagowanie inicjatyw pomocowych dla Ukrainy i możliwości zaangażowania się w te działania. Dlatego oferujemy bezpłatne stoliki dla wszystkich tych, którzy mają inicjatywę i  możliwość udzielenia wsparcia dla poszkodowanych w tych ciężkich chwilach.  Zapraszamy chętnych do wsparcia akcji do odwiedzin przy stolikach:
               - Turystyka dla Ukrainy
               - Fundacja Leny Grochowskiej
               - Pośrednik ofert Pracy

 

Ze strony wystawców będziemy gościć profesjonalnych usługodawców z Polski i z całego świata – DMC, hotelarzy, narodowe organizacje turystyczne.  W charakterze odwiedzających zapraszamy każdego, kto jest związany z organizacją wyjazdów w branży MICE, a także biura podróży i touroperatorów organizujące wyjazdy luksusowe, szyte na miarę, wyjazdy sportowe, przygodowe, jak i eventy. Spotkania B2B dotyczą wyjazdów grupowych, a także usług dla turystów indywidualnych (wyjazdy dla par, rodzin, przyjaciół, osób podróżujących solo itp.).

 

Uczestnictwo potwierdziło już blisko 40 międzynarodowych wystawców. Na szczególną uwagę zasługuje liczne grono Partnerów ze Słowenii i silna reprezentacja DMC z Etiopii.

 

Wystawiają się też inni hotelarze jak np.: Iberostar, Maritim Hotels, Titanic Hotels, Falkensteiner Hotel Group, Intercontinental z Wiednia. Zapraszamy też na spotkania B2B z  przedstawicielami Visit Tallinn Convention Bureau, Saksonii, Ras Al Khaimah, Dubaju czy Nowego Jorku. Gościmy również DMC z Czech, Portugalii, Chorwacji,  Mołdawii, Czarnogóry. Zarejestrowały się też biura z Malediwów, Zanzibaru oraz Muzeum Leonardo da Vinci z Francji.


MICE BINGO

Liczymy na obecność około 80 kupujących z Polski i z zagranicy, wśród których tradycyjnie przeprowadzimy grę MICE BINGO (w kategoriach GREEN, BLUE i GOLD) Aktywni uczestnicy wygrają wiele cennych, jak np.

- liczne vouchery hotelowe ufundowane przez DMC, hotele i Convention Bureau jak np.:

-  Movenpick Resort Marjan Island, Cove Rotana 5*, Radisson *. Do każdego dołączony będzie voucher na zjazd najdłuższą tyrolką na świecie od Visit Ras Al Khaimah

- Zanzibar Bay Resort od Paradise Wilderness

- The Chedi Luštica Bay w Czarnogórze

- Titanic Mardan Palace w Turcji

- Falkensteiner hotels & residences – Europa

- Union hotels Collection – Słowenia

 - Iberostar -– Europa

-liczne  gadżety turystyczne np. wycieczki, książki czy smakołyki z wybranych regionów świata.

 

Partnerem Wydarzenia są ARCHE HOTEL KRAKOWSKA, SOIT oraz Site Poland

 

Patronami Medialnymi są: MICE Poland, Wasza Turystyka, Business Traveller, Think MICE, Rynek Turystyczny, oraz ŚWIAT PODRÓŻE KULTURA, Nowa Turystyka i Travel Compass oraz MICE & TOURISM around the world e-magazine.

 

Wszystkich, którzy na co dzień zajmują się organizacją wyjazdów i chcieliby wziąć udział w bezpłatnym wydarzeniu MEET THE BIDDER Spring Edition w środę 16 marca w Warszawie, zapraszamy do wypełnienia  formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie:

https://app.meetthebidder.com/pl/mtb-form-buyer

 

 

2022-03-08 14:14:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»




Ludzie branży

»

Personalnie... Mateusz Czerwiński

Wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej.
 

Zawodowo: Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego – Instytutu Kultury Współczesnej. Pracę w branży spotkań rozpoczął w agencjach MICE. Jako jeden z pierwszych w Polsce wdrażał rozwiązania standardu spotkań zrównoważonych BS 8901. W Warsaw Convention Bureau odpowiedzialny za planowanie i realizację działań marketingowych Warszawy. W latach 2015–2018 dyrektor działu Warsaw CvB w Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Od czerwca 2018 r. Wiceprezes WOT.

Prywatnie: Tata dwójki dzieci, z którymi się wspina, trenuje krav magę i planuje budowę własnego kampera.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter