Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


VENUE

Warszawski Courtyard liderem
w regionie EMEA


Należący do Polskiego Holdingu Hotelowego, Courtyard by Marriott Warsaw Airport Hotel został wyróżniony przez gości sieci Marriott International.

Hotel zajął pierwsze miejsce wśród wszystkich hoteli tej marki w regionie EMEA według współczynnika Intent to Recommend.  Intent To Recommend (ITR) to najważniejszy współczynnik względem wysokich wyników jakościowych oraz zgodności standardów z wymogami marki przyznawany na podstawie opinii gości sieci Marriott. Codzienne zaangażowanie pracowników hotelu w wysoką jakość świadczonych usług, znalazło odzwierciedlenie w opiniach gości. Tym samym na podstawie 1600 ankiet badających zadowolenie gości, warszawski Courtyard w pierwszym półroczu 2023 r. został bezapelacyjnym liderem.

  – To wyróżnienie dla całego zespołu warszawskiego hotelu Courtyard, a także docenienie wysiłku i zaangażowania wszystkich naszych pracowników. Cieszymy się, że goście po raz kolejny tak wysoko ocenili nasze zaangażowanie, co motywuje nas do dalszej pracy i utrzymania poziomu lidera ku zadowoleniu wszystkich korzystających z naszych usług – podkreśla Sylwia Korzeniewska, dyrektor generalna Courtyard by Marriott Warsaw Airport Hotel.

Czterogwiazdkowy Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport usytuowany jest naprzeciwko terminalu na Lotnisku Chopina w Warszawie i jest pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Obiekt posiada 241 pokoi i 13 sal konferencyjnych o powierzchni prawie 764 m kw. W momencie otwarcia w 2003 roku, obiekt był jedynym hotelem zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska w Polsce. Sukces hotelu zapoczątkował inne inwestycje hotelowe zlokalizowane w pobliżu lotnisk w Polsce. Co roku z usług hotelu korzysta prawie 100 tys. gości. Courtyard by Marriott Warsaw Airport był wielokrotnie nagradzany międzynarodowymi nagrodami, m.in. w 2022 roku zajął pierwsze miejsce w rankingu wszystkich hoteli marki Courtyard na świecie oraz pierwsze miejsce w Europie wśród wszystkich hoteli sieci Marriott, pozyskując najwięcej nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy.




2023-07-24 10:05:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenie

»



Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo: Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe życie związane ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Prywatnie: Jestem psiarzem, aktualnie towarzyszy mi Astor – kundel doskonały, ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywamy piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają mi ładować baterie.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter