Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Reklama  |  Kontakt

 
Aktualności

»


KADRY
Nowy pracownik w zespole Arche Nałęczów - „Sanatorium Milicyjne"


Anna Chmiel, doświadczona specjalistka branży hotelarskiej, rozpoczęła swoją karierę w branży hotelowej w obiekcie konferencyjnym Zamek Janów Podlaski, będącym częścią Grupy Arche. Po sukcesach osiągniętych w siostrzanym hotelu, dołączyła teraz do zespołu sprzedażowego nowej inwestycji w Nałęczowie.
Przejęła odpowiedzialność za rozwój segmenty MICE oraz optymalizację procesów sprzedażowych w nowym obiekcie. Jej bogate doświadczenie zdobyte podczas pracy w Zamku Janów Podlaski pozwoli na skuteczne nawiązywanie kontaktów z klientami oraz organizatorami eventów na rzecz Nałęczowa.
„Moje zadania będą obejmować nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z organizatorami eventów, w których się specjalizuję, jak również będę zajmować się optymalizacją procesów sprzedażowych segmentu MICE. Bardzo cieszę się z możliwości uczestniczenia w otwarciu mojego pierwszego obiektu hotelowego, który będzie dysponować tak dużą bazą noclegową i konferencyjną” – mówi Anna Chmiel, Specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z powiększenia zespołu o tak kompetentną osobę jak Anna Chmiel. Moja wcześniejsza współpraca z Anną w Janowie Podlaskim była bardzo owocna, a świetnie wypracowana komunikacja i wzajemne wsparcie będzie kontynuowane również w Nałęczowie. Jej szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i marketingowe, wraz z doświadczeniem w obszarze konferencji, z pewnością przyczynią się do sukcesu naszego obiektu – mówi Linda Terzić, Kierownik Sprzedaży i Marketingu.
Arche Nałęczów - Sanatorium Milicyjne" to kolejna inwestycja Grupy Arche, której otwarcie planowane jest na koniec drugiego kwartału 2024 r. Obiekt będzie oferował 308 pokoi, przestrzeń konferencyjną o powierzchni ponad 1000 mkw., restaurację, dwa bary, strefę spa, basen oraz część rehabilitacyjną.

2024-02-28 13:43:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenia

»


Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo
Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe jego życie związane jest ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Prywatnie
Jest miłośnikiem psów. Aktualnie towarzyszy mu Astor – kundel doskonały ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywają piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają im ładować baterie.

Obserwuj nas w mediach społecznościowych

»


        
Napisz do nas

»

Newsletter

»

Zamów newsletter