Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


WYDARZENIE

KonfeRejs 2024 w Hotelu Gołębiewski w Mikołajkach


W dniach 14-16 czerwca w Hotelu Gołębiewski w Mikołajkach odbyło się jedno z bardziej oczekiwanych wydarzeń branży MICE - KonfeRejs 2024. Ten dwudniowy branżowy event odbywał się pod hasłem „Nabieramy wiatru w żagle!”, a jego wyjątkową rangę podkreślił patronat Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Podczas spotkania nad malowniczym jeziorem Tałty wyjątkowi klienci Hotelu Gołębiewski oraz przedstawiciele branży MICE mogli lepiej poznać ofertę sieci Hoteli Gołębiewski, ale także walory miejsca niezwykle ważnego tak dla polskiego rynku turystycznego, jak i dla Warmii i Mazur, co potwierdził podczas jednego z wydarzeń towarzyszących burmistrz Mikołajek, Piotr Jakubowski słowami: „Moment powstania Hotelu Gołębiewski w Mikołajkach w 1991 roku był punktem zwrotnym dla całego regionu”.
Goście weekendowego spotkania na każdym kroku mogli poczuć wpływ zasad kultywowanych przez założyciela Hotelu, p.Tadeusza Gołębiewskiego, który zawsze stawiał „dobro gościa ponad wszystko”. Słowa „Dla nas ważna jest gościnność na każdym etapie i opieka nad gośćmi na najwyższym poziomie” – były tego doskonałym potwierdzeniem. To właśnie dla tej niezwykłej gościnności i atmosfery Hotele Gołębiewski odwiedza już trzecie pokolenie gości!
Zapewne to ten walor naszych hoteli docenili także przedstawiciele branży MICE, którzy w ostatni weekend tłumnie odwiedzili Mikołajki, aby spotkać się z profesjonalistami i ekspertami z branży. Frekwencja organizowanego przez nas po raz pierwszy wydarzenia dedykowanego przedstawicielom biznesu turystycznego przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Ponad 300 osób skorzystało z atrakcji jakie przygotowaliśmy na tę okoliczność. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z naszym doświadczonym zespołem, nasi goście mieli możliwość lepszego zrozumienia oferty sieci Hoteli Gołębiewski, spróbowania przepysznych dań serwowanych przez najlepszych kucharzy, poznania nowych możliwości jakie dają nasze hotele i przekonania się, jak dużą gotowość do podejmowania nowych wyzwań i osiągania coraz to wyższych celów mają w sobie ich obecni właściciele.
„To spektakularne branżowe wydarzenie było dla nas nie tylko symbolicznym krokiem w kierunku zmian, ale także sprawdzianem firmowej pracy zespołowej.
W organizacjęeventu dla naszych najstarszych klientów, jak i tych zupełnie nowych, zaangażowały się wszystkie nasze hotele i dzięki temu mogliśmy się przekonać, że jesteśmy jedną zgraną drużyną, która potrafi stawiać czoła najtrudniejszym wyzwaniom i nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Bo nasza sieć to nasza siła!” powiedziała Marta Masłowska, Dyrektor Sprzedaży i Konferencji Gołębiewski Holding.

W ten czerwcowy piękny weekend w Mikołajkach wszyscy „nabierali wiatru w żagle” także dzięki bogatej ofercie przygotowanych atrakcji, zarówno tych merytorycznych jak i tych bardziej rozrywkowych. Niezwykle inspirujący wykład motywacyjny Tomasza Kammela dotyczący różnic międzypokoleniowych podpowiedział uczestnikom jak rozwiązywać problemy komunikacyjne wynikające z różnicy wieku oraz jak wspierać pasje i motywację osób na różnym etapie życia. Z kolei debata doskonale poprowadzona przez podróżnika Roberta Szulca odpowiedziała na pytania m.in. gdzie i jak szukać inspirujących miejsc idealnych na potrzeby eventów. Eksperci rozmawiali także o aktualnych wyzwaniach eventowców, o zmianie ich oczekiwań na przestrzeni ostatnich lat, a nawet poruszyli tak popularne ostatnio kwestie polityki ESG w kontekście branży turystycznej. Mistrz szachowy, Michał Kanarkiewicz, podpowiadał jak zadbać o własną energię i dobrostan, aby móc później efektywnie motywować zespół. Było merytorycznie, mądrze, interesująco i energetycznie.
Rozrywkowa część spotkania była bogata w rejsy, zabawy integracyjne i niezapomniane imprezy taneczne, m.in. przy muzyce wyjątkowej grupy Dance and Exclusive Concept, który zawsze zapewnia niezapomniane Show. Rzesza gości zgromadzonych na imprezie miała okazję doświadczyć połączenia ich talentu, muzyki i choreografii, dzięki którym zespół osiąga niesamowite sukcesy na największych europejskich scenach klubowych. Podczas wieczoru można było podziwiać także występy aktora Marka Kaliszuka oraz grupy tanecznej VOLT.

Nie bez powodu spotkaliśmy się w Mikołajkach, bo jest to pierwszy hotel, który powstał w sieci i tu zaczęła się historia hoteli”, powiedziała Marta Masłowska.
I ta historia się tu nie kończy, a wręcz przeciwnie, zaczyna się dziać na nowo, a Hotele Gołębiewski nabierają nowego wiatru w żagle…

2024-06-19 11:53:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenie

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Kątny 

Head of Marketing Hotelu Belmonte
w Krynicy-Zdrój.

 

O sobie: 

Pracuje w pięciogwiazdkowym Hotelu Belmonte w Krynicy-Zdroju. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim, Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach oraz studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Od 16 lat w branży hotelarskiej. Przez wiele lat związana z Grupą Mazurkas. Swoją przygodę z Grupą rozpoczynała w dziale sprzedaży, przechodząc przez kolejne szczeble rozwoju, jako Kierownik Działu Sprzedaży, odpowiedzialna za rozwój sprzedaży w segmencie MICE.
W wolnym czasie projektuje wnętrza, zakłada permakulturowe warzywniaki i przemierza z plecakiem ciekawe miejsca na świecie. Zostanie mamą sprawiło, że zafascynował ją świat psychologii dziecięcej; to niesamowite, jak każde nasze zdanie kształtuje młodego człowieka i to, kim stanie się on w przyszłości.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter