Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Reklama  |  Kontakt

 
Aktualności

»


TECHNOLOGIE

Trip Planner - bezpłatne narzędzie ułatwiające pracę agentom



Szycie na miarę ofert dla klientów indywidualnych zajmuje pracownikom biur podróży bardzo dużo czasu i nigdy nie ma pewności, że klient kupi stworzony program. Trip Planner rozwiązuje problem czasochłonności i nieopłacalności tworzenia programów i wyceny skomplikowanych tras podróży dla maksymalnie 9 osób. Oferta zamiast w 2-3 dni może być stworzona nawet w 3 minuty. Polskie licencjonowane biura podróży już od 1 lipca 2024 mogą korzystać z tego narzędzia zupełnie bezpłatne.
Trip Planner to przyjazne narzędzie do obsługi klienta indywidualnego mające na celu skrócenie do minimum czasu obsługi tego segmentu rynku turystycznego. Oparte jest na bogatej zawartości systemu Nordbeds będącego integralną częścią szwedzkiej grupy Stena Line o ponad 30-letnim doświadczeniu. Trip Planner umożliwia agentowi podróży stworzenie dla klienta indywidualnego w ciągu zaledwie kilku minut oferty rozbudowanego kompleksowego programu podróży w oparciu o przeloty, promy, lokalne atrakcje i ponad 500 000 obiektów noclegowych na całym świecie, od luksusowych hoteli po niedrogie domy i apartamenty wakacyjne.
„Pracownicy biur podróży kochają Trip Plannera, ponieważ oszczędza cenny czas. Dzięki temu narzędziu wiele biur podróży wreszcie zaczęło oferować skomplikowane i do niedawna czasochłonne usługi „szycia na miarę” podróży dla klientów indywidualnych.”- powiedziała Barbara Dziedzic przedstawicielka Trip Planner w Polsce.
Od 12 lat TravelReps przybliża polskiej branży turystycznej ofertę zagranicznych firm przez co przyczynia się do rozwoju branży turystycznej i poszerzenia wachlarza ofert dla polskich turystów www.travelreps.pl

Osoba kontaktowa: Paulina Kossakowska: tel. +48 507 766 813; pk@travelreps.pl

2024-07-02 12:09:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenia

»


Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo
Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe jego życie związane jest ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Prywatnie
Jest miłośnikiem psów. Aktualnie towarzyszy mu Astor – kundel doskonały ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywają piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają im ładować baterie.

Obserwuj nas w mediach społecznościowych

»


        
Napisz do nas

»

Newsletter

»

Zamów newsletter