Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


WYDARZENIE

Ludzie to nie zasoby. Relacja z VI edycji Arłamów Business Challenge 2024


W dniach 30 czerwca - 2 lipca 2024 r. w malowniczej scenerii Arłamowa odbyła się VI edycja Arłamów Business Challenge, prestiżowego wydarzenie dla przedstawicieli największych firm i korporacji z całej Polski. W nawiązaniu do hasła przewodniego „Budowanie Mostów: Strategie Integracji Pokoleń w Środowisku Biznesowym” zaproszeni goście i eksperci wspólnie pochylili się nad wyzwaniami i strategiami integracji pokoleń w dzisiejszych organizacjach. Nie zabrakło również wystąpień gości specjalnych i ekscytujących niespodzianek.


Korzystając z okazji, że była to pierwsza letnia edycja Arłamów Business Challenge, uczestnicy mieli możliwość wzięcia udziału w wyjątkowej włoskiej kolacji z muzyką na żywo na tarasie kawiarni Panorama. Podziwiając przepiękny widok na pobliskie góry, goście delektowali się pyszną włoską kuchnią w towarzystwie Vito Casettiego.
Kolejny dzień rozpoczął się aktywnie, zgodnie z promowaną przez Hotel filozofią #ArłaMOVE. O poranny rozruch uczestników zadbali Ewa Chodakowska i Adam Kszczot. Po pysznym śniadaniu z regionalnej karczmie przyszedł czas na część merytoryczną, która przyniosła fascynująca wystąpienia prelegentów. Dr Monika Sońta (ekspertka komunikacji organizacyjnej i socjolożka technologii), Romeo Grzębowski (Chief Inspiration Officer w Extended Tools Polska), Maja Gojtowska (obserwatorka trendów HR, konsultantka, trenerka) oraz Iwona Wencel (HR Executive, HR Performance Mentor), w towarzystwie prowadzącego Macieja Kautza i przy aktywnym udziale uczestników wydarzenia, przedstawiali kluczowe zagadnienia związane z różnorodnością pokoleniową w środowisku biznesowym - jednocześnie odpowiadając na pytanie, jak budować mosty, korzystając z różnych doświadczeń przedstawicieli kolejnych generacji, przy uwzględnieniu ich potrzeb. Niektóre z wyciągniętych konkluzji okazały się wyjątkowo zaskakujące.
Kolejnym punktem części merytorycznych była debata, w której wzięli udział: Monika Wojnowska (SAMSUNG), Małgorzata Michalczyk (Colliers), Agnieszka Majkowska (Pru), Justyna Jankowska (NetWorks) oraz Maciej Straus (Hotel Arłamów). Dyskusję moderował Roman Młodkowski. Uczestnicy dyskusji dzielili się swoimi doświadczeniami związanymi z integracją międzypokoleniową, metodami komunikacji międzygeneracyjnej oraz najlepszymi, niekoniecznie oczywistymi, praktykami w zakresie zarządzania zespołami wielopokoleniowymi w ich firmach. Na zakończenie długo wyczekiwane wystąpienie gościa specjalnego Ewy Chodakowskiej.
Po części merytorycznej na uczestników czekały kolejne wyzwania i niespodzianki. Zorganizowana przez Hotel Arłamów olimpiada sportowa okazała się świetną okazją nie tylko do sprawdzenia swoich możliwości, ale także do integracji i współpracy zespołowej. O relaks uczestników zatroszczył się zespół SPA Arłamów.
Efektownym zakończeniem, a jednocześnie podsumowaniem ABC była uroczysta wieczorna gala w hotelowym Patio. Nieocenieni Rafał Maserak, zespół Stage Fever i Hirek Wrona zaserwowali gościom wyjątkową muzyczną oprawę i doskonałą zabawę, a kolejną niespodzianką było wystąpienie podróżnika Tomasza Michniewicza. O najlepsze doznania smakowe zadbał Szef Kuchni Hotelu Arłamów wraz ze swoim zespołem.
6. edycja Arłamów Business Challenge okazała się niezwykle wartościowym wydarzeniem HR, które dostarczyło uczestnikom wartościowej wiedzy, jak i praktycznych wskazówek do prowadzenia skutecznej integracji pokoleń w środowisku biznesowym. Dla uczestników była także doskonałą okazją do poznania wyjątkowych możliwości Hotelu Arłamów.

2024-07-04 08:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenie

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Kątny 

Head of Marketing Hotelu Belmonte
w Krynicy-Zdrój.

 

O sobie: 

Pracuje w pięciogwiazdkowym Hotelu Belmonte w Krynicy-Zdroju. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim, Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach oraz studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Od 16 lat w branży hotelarskiej. Przez wiele lat związana z Grupą Mazurkas. Swoją przygodę z Grupą rozpoczynała w dziale sprzedaży, przechodząc przez kolejne szczeble rozwoju, jako Kierownik Działu Sprzedaży, odpowiedzialna za rozwój sprzedaży w segmencie MICE.
W wolnym czasie projektuje wnętrza, zakłada permakulturowe warzywniaki i przemierza z plecakiem ciekawe miejsca na świecie. Zostanie mamą sprawiło, że zafascynował ją świat psychologii dziecięcej; to niesamowite, jak każde nasze zdanie kształtuje młodego człowieka i to, kim stanie się on w przyszłości.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter