Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Reklama  |  Kontakt

 
Aktualności

»


WYDARZENIE

Na zielonej fali z Site Poland i TT Line



3 września br. w Warszawie Stowarzyszenie SITE Poland, zrzeszające przedstawicieli branży turystyki biznesowej, w partnerstwie z TT WARSAW zorganizowało pierwsze powakacyjne spotkanie networkingowe i edukacyjne w duchu zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego podróżowania „Na zielonej fali – odpowiedzialna turystyka na Bałtyku i w Skandynawii”

 To kolejne wydarzenie SITE Poland organizowane w duchu odpowiedzialnego podróżowania, poświęcone wzmacnianiu praktyk zrównoważonej turystyki w biznesie Incentive. Tym razem w centrum uwagi stowarzyszenia znalazł się Bałtyk oraz możliwości realizowania odpowiedzialnej turystyki w regionie bałtyckim i Skandynawii.
Biznesowe śniadanie z członkami SITE oraz organizatorami wyjazdów Incentive odbyło się w restauracji First Floor Restaurant na warszawskiej Woli. Gościem specjalnym wydarzenia był dr inż. Mikołaj Troczyński, biolog środowiskowy, specjalista ds. OZE w Zespole Zrównoważonego Rozwoju Fundacji WWF Polska. Spotkanie, moderowane przez Beatę Koziarską, Prezeskę EMOVEO GROUP, Vice Prezeskę Stowarzyszenia SITE Poland, rozpoczęło się , niezwykle ciekawą autorską prezentacją dr Troczyńskiego "Czy Bałtyk będzie drugim Morzem Śródziemnym - jak zmienia się nasze morze?”

W dalszej części spotkania skupiliśmy się na morskich eko-podróżach i ofercie promowej, partnera wydarzenia operatora TT-line. Tę część poprowadziła Edyta Zamelska, dyrektor sprzedaży TT Line, prezentując zielone promy "Green Ships" - najbardziej przyjazne dla natury promy do Szwecji. Oferta promów to nie tylko przewóz pasażerów, ale także szerokie możliwości organizacji eko-konferencji i wydarzeń incentive na ich pokładach.
Agnieszka Blandzi, specjalistka od Skandynawii, wieloletnia szefowa VisitDenamrk i VisitSeweden w Polsce, a obecnie marketing consultant w TT-Line przedstawiła ofertę wyjazdów do Danii i Szwecji, dla różnych grup docelowych w prezentacji pt. -"Wyjazdy studyjne do Skandynawii. Ekologiczne know-how krajów nordyckich w kontekście organizacji wyjazdów dla firm.
Agnieszka Blandzi przekazała uczestnikom Agencjom MICE i organizatorom podróży, że warto  dotrzeć do nowych Klientów poprzez przedstawienie możliwości organizacji wyjazdów edukacyjnych skierowanych do wszystkich podmiotów w Polsce, zobowiązanych  realizować założenia „Zielonego Ładu”. To również świetna oferta dla szkół, uczelni, organizacji NGO  i samorządów.
Dyskusja, moderowana przez Grażynę Grot-Duziak, MICE Expert, Doradcę Zarzadu SITE Poland,  na koniec spotkania przyniosła kilka wniosków:
Skandynawia nie musi być droga,
Program oparty na elementach eko może stać się wyróżnikiem oferty i pierwszym wyborem klienta.
Firmy coraz częściej będą pytać o propozycje przygotowane w duchu zrównoważonego rozwoju, a Skandynawia ma wiele gotowych i sprawdzonych eco-programów studyjnych.

2024-09-24 08:48:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenia

»


Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo
Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe jego życie związane jest ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Prywatnie
Jest miłośnikiem psów. Aktualnie towarzyszy mu Astor – kundel doskonały ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywają piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają im ładować baterie.

Obserwuj nas w mediach społecznościowych

»


        
Napisz do nas

»

Newsletter

»

Zamów newsletter