Położenie wśród natury to wielki atut.
O możliwościach, jakie daje kompleksowa obsługa i świetna lokalizacja rozmawiamy z Lindą Terzić, kierowniczką Działu Sprzedaży i Marketingu w hotelu Arche Nałęczów.
Jakie wydarzenia można organizować w Waszych progach?
W Arche Nałęczów mamy szeroką ofertę, umożliwiającą organizację różnorodnych wydarzeń, od formalnych konferencji po integracyjne imprezy i kulturalne wydarzenia. Nasza infrastruktura pozwala na dostosowanie przestrzeni do potrzeb zarówno małych, kameralnych spotkań, jak i dużych, międzynarodowych wydarzeń. Zwiększamy również naszą powierzchnię konferencyjną, co oznacza, że będziemy mogli obsługiwać jeszcze większe grupy. Planowana rozbudowa da nam nowe możliwości w przyciąganiu organizatorów dużych wydarzeń.
Jak dokładnie prezentuje się Wasza oferta dla przemysłu spotkań?
Nasza oferta to elastyczność i kompleksowość. Oferujemy pełne wsparcie, począwszy od zaplecza technicznego, po dopasowanie logistyczne i organizacyjne. Dzięki temu nasi Goście mają pewność, że każde wydarzenie zostanie zrealizowane na najwyższym poziomie. Co więcej, dzięki lokalnym atrakcjom możemy urozmaicić program integracyjny i zapewnić niepowtarzalne doświadczenia gościom.
Co jest Waszym największym atutem?
Łączymy wyjątkową, uzdrowiskową lokalizację z nowoczesnymi rozwiązaniami. Nasze położenie w Nałęczowie sprawia, że jesteśmy atrakcyjną destynacją dla organizatorów, którzy chcą połączyć biznesowe spotkania z wypoczynkiem. Dodatkowo, nasza oferta lokalnych atrakcji, takich jak wycieczki do winnic, gry integracyjne, zwiedzanie Nałęczowa, leśne integracje, warsztaty kulinarne i inne bardzo ciekawe lokalne atrakcje, np. spotkania z artystami, spacery po ścieżkach zdrowia czy relaksacyjne sesje w okolicznych parkach, sprawia, że każde wydarzenie nabiera niepowtarzalnego charakteru i pozostaje w pamięci uczestników na długo.
Jak prezentują się Wasze aktualne wyniki, jeżeli chodzi o organizację wydarzeń w Waszych progach?
Otworzyliśmy nasz obiekt 27 czerwca tego roku, a w krótkim czasie zyskaliśmy spore zainteresowanie. Klienci chwalą nas za elastyczność, profesjonalizm oraz doskonałe połączenie nowoczesnych rozwiązań z wyjątkową lokalizacją. Liczba rezerwacji na konferencje i różnorodne wydarzenia stale rośnie, co świadczy o rosnącej rozpoznawalności naszego obiektu. Planowane zwiększenie przestrzeni konferencyjnej w przyszłości dodatkowo wzmocni naszą pozycję na rynku i umożliwi organizację jeszcze większych eventów.
Jakie są Wasze przewidywania, jeśli chodzi o organizację wydarzeń w nadchodzącym roku?
Jesteśmy bardzo optymistyczni. Rozszerzenie przestrzeni i atrakcyjna lokalizacja sprawiają, że nasz obiekt będzie jeszcze bardziej poszukiwany na rynku MICE. Zróżnicowane atrakcje, które możemy zaoferować, pozwolą nam przyciągnąć więcej organizatorów, zwłaszcza tych szukających niebanalnych destynacji. OM