Agencja Plej startuje z nowym formatem „Just in Kejs”, który ma łączyć w sobie ekspercką wiedzę, storytelling oraz swobodną rozmowę z ekspertami branży. Premierowy odcinek zaplanowano na koniec marca.
W ramach realizacji projektu zamiast standardowego podcastu z dwoma rozmówcami przy stole, stworzono nowoczesne studio oraz format prowadzony przez Przemka Witkowskiego, dyrektora kreatywnego Plej. Program realizowany przez agencję we współpracy z VES / Wmediawzięci oraz Stage4You, kierowany jest do szerokiego grona odbiorców, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób eventy stają się skutecznym narzędziem komunikacji.
– W Plej zawsze staramy się działać inaczej, unikać utartych schematów i pokazywać eventy w nowym świetle – mówi Przemek Witkowski. – Lubimy zaskakiwać i tym razem robimy to, tworząc format, jakiego w naszej branży jeszcze nie było. W „Just in Kejs” pokażemy, że eventy to skuteczne narzędzie komunikacji, które ma realny wpływ na biznes i pozytywne relacje w organizacji – dodaje.
W ramach programu powstaną cztery odcinki. Każdy z nich to spotkanie z gościem, który opowie, jak konkretne elementy składają się na sukces wydarzeń biznesowych. Gościem pierwszego odcinka będzie Marcin Prokop, dziennikarz i mówca, który opowie o potencjale wystąpień publicznych. W kolejnych odcinkach pojawią się eksperci specjalizujący się w storytellingu i komunikacji, roli kulinariów w eventach oraz muzyce jako elemencie budującym atmosferę wydarzeń.
Premierowy odcinek formatu „Just in Kejs” wystartuje 26 marca 2025 roku o godz. 10.00. Kolejne odcinki będą ukazywały się co dwa tygodnie, w środy na Spotify oraz YouTube.
Źródło: materiały prasowe, oprac. OM
