21 marca w Centrum Kongresowym Targi Kielce odbyło się II Świętokrzyskie Forum Biznesu, czyli całodzienna konferencja naukowa w całości poświęcona ESG i zrównoważonemu rozwojowi. Celem tego wydarzenia było przygotowanie przedsiębiorców do nadchodzących zmian dotyczących raportowania niefinansowego oraz prezentacja najnowszych trendów z rynku światowego.
W wydarzeniu udział wzięło niemal 300 gości z całego kraju. Mieli oni możliwość wysłuchania 11 wystąpień oraz paneli tematycznych dotyczących ESG, zrównoważonego rozwoju czy dobrostanu psychicznego pracowników. Wśród prelegentów znalazły się m.in.: Joanna Niedziela, dyrektorka ds. sprzedaży krajowej i marketingu w Polskiej Grupie Porcelanowej, Monika Czokajło, dyrektorka biura ryzyka ESG BGK i Magdalena Bułkowska, ekspertka ds. systemów Microsoft w firmie ARROW ECS Polska. Obecni byli również: Jakub Tekielski, architekt rozwiązań IT w firmie NTT Data, a także Żaneta Berus, CEO i założycielka firmy konsultingowej In2Win Business Consulting. Ciekawym elementem II Świętokrzyskiego Forum Biznesu był także networking prowadzony przez Grzegorza Turniaka, założyciela firmy Master of Networking i członka Stowarzyszenia Mówców Polskich.
– Najważniejszym elementem II Świętokrzyskiego Forum Biznesu był dobór odpowiednich prelegentów – uważa Monika Lichota, prezeska MOVON oraz założycielka Elite Business Club by Akademia Kobiet, które były współorganizatorami wydarzenia. – Postawiliśmy na wybitnych praktyków, którzy opowiedzieli o ESG w sposób praktyczny. Bardzo się cieszymy z tego, że wśród gości znaleźli przedsiębiorcy z całej Polski. To pokazuje nam, że tworzenie takich wydarzeń ma sens i z radością możemy planować kolejne edycje – dodaje.
W programie wydarzenia obecna była również część artystyczna oraz rozrywkowo-edukacyjna. W przerwach goście mieli możliwość wysłuchania recitalu Anny Wacury czy prezentacji Ewy Trybulak, Head of Agency w firmie Park Promocji i współorganizatorki wydarzenia na temat tego, jak dużo śladu węglowego powstało poprzez dojazdy gości na wydarzenie.
– Moim zdaniem II Świętokrzyskie Forum Biznesu to przede wszystkim świeżość – mówi Żaneta Berus. – Była to okazja do tego, aby spotkać się w innym gronie ekspertów niż zwykle. Wpływ miał na to zarówno charakter wydarzenia, jak i fakt, że zostało ono zorganizowane nie w Warszawie, a właśnie w Kielcach. Również praktyczny charakter tego wydarzenia to na pewno duża wartość dodana – uważa.
Partnerami II Świętokrzyskiego Forum Biznesu były m.in.:
Microsoft Solutions Partner, Arrow, NTT Data, Cementownia Ożarów, Polska Grupa Porcelanowa, Bank Gospodarstwa Krajowego, Toyota Romanowski, Świętokrzyski Związek Przedsiębiorców oraz Pracodawców i Tagi Kielce.
Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem Prezydentki Miasta Kielc - Agaty Wojdy.
Organizatorami II Świętokrzyskiego Forum Biznesu były:
Elite Business Club by Akademia Kobiet, MOVON Sp. z o.o., PARK PROMOCJI - agencja marketingowa, oraz Kodografia.
Partnerem medialnym wydarzenia był magazyn MICE Poland.
21.03.2025 – II Świętokrzyskie Forum Biznesu – Centrum Kongresowe Targi Kielce
Źródło: materiały prasowe, oprac. OM