Polskie Linie Lotnicze LOT zakończyły remont saloniku biznesowego Polonez na lotnisku Chopina w Warszawie - przestrzeni, w której pasażerowie mogą odpocząć, zrelaksować się czy efektywnie pracować przed kolejnym etapem podróży. Tym samym odnowiona przestrzeń dostępna jest już dla uprawnionych pasażerów, odbywających podróż z Warszawy.
Przestrzeń charakteryzuje się nowoczesnym designem, w tym wygodnymi fotelami i kanapami, a kolorystyka w postaci głębokiego granatu, odcieni miedzi i bursztynu, utrzymana jest zgodnie z identyfikacją wizualną marki LOT, spójną z projektem retrofitu kabin Dreamlinerów oraz nowym salonikiem biznesowym PLL LOT w Chicago.
- Naszym celem było stworzenie przestrzeni, która nie tylko spełnia najwyższe standardy komfortu, ale także redefiniuje doświadczenie podróży dla pasażerów ceniących wygodę, nowoczesność i ekskluzywną atmosferę - mówi Izabela Leszczyńska, dyrektorka Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience PLL LOT. - Od teraz salonik biznesowy Polonez to połączenie elegancji i funkcjonalności, większa przestrzeń, innowacyjne rozwiązania oraz starannie dobrane udogodnienia, które pozwalają zarówno na relaks, jak i efektywną pracę. Chcieliśmy, aby każdy gość poczuł się tutaj wyjątkowo, doświadczając polskiej gościnności - dodaje.
Cechą nowych wnętrz jest zwiększenie dostępnej przestrzeni. Polonez został powiększony o dodatkowe 153 m2 powierzchni użytkowej, zajmując łącznie ponad 860 m2. Tym samym salonik LOT-u oferuje ponad 60 dodatkowych miejsc siedzących. Nowością w rozbudowanej części jest m.in. samoobsługowy bar oraz sala konferencyjna, wyposażona w ekran i gniazda elektryczne.
Wnętrze Poloneza dysponuje również kanapami i fotelami, z których pasażerowie mają niecodzienny widok na terminal i płytę lotniska. Cały obiekt został wyposażony w szybkie Wi-Fi, a w wyznaczonych strefach dostępne są gniazdka elektryczne oraz porty USB, zapewniając dogodne warunki zarówno do pracy, jak i odpoczynku.
Wydzielona strefa saloniku, dawniej znana jako Elite, również została powiększona i od teraz funkcjonuje jako Polonez Gold Lounge.
Salonik biznesowy Polonez zlokalizowany jest na lotnisku Chopina w Warszawie w strefie Schengen. Podróżni mogą korzystać z jego udogodnień codziennie w godzinach od 5 do 23 czasu lokalnego.
Bezpłatny dostęp do saloniku posiadają:
- Pasażerowie Business Class na rejsach linii lotniczych w ramach sojuszu Star Alliance.
- Pasażerowie Business Class w transferach na rejsy krajowe.
- Pasażerowie podróżujący rejsami czarterowymi w LOT Business Class posiadający kartę Senator lub SA Gold.
- Pasażerowie o statusie Star Alliance Gold podróżujący rejsem operowanym przez przewoźnika w ramach sojuszu Star Alliance.
- Posiadacze kart Miles&More: HON Circle podróżujący rejsem operowanym przez przewoźnika w ramach sojuszu Star Alliance; Senator – podróżujący rejsem operowanym przez przewoźnika w ramach sojuszu Star Alliance; Frequent Traveller – podróżujący rejsem operowanym przez PLL LOT/LH/OS/SN/LX/OU.
Pozostali pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT: LOT Business Class na rejsach czarterowych, LOT Premium Economy Class na rejsach średnio- i dalekodystansowych oraz czarterowych, a także pasażerowie LOT Economy Class na rejsach krótko- i średniodystansowych mogą zakupić wejście do saloniku biznesowego Polonez na lot.com, u agentów sprzedaży, w dziale Contact Center lub na lotnisku Chopina w Warszawie.
Renowacja saloniku w Warszawie była jednym z celów strategii narodowego przewoźnika na lata 2024-2028.
Źródło: materiały prasowe, oprac. OM