Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Reklama  |  Kontakt

 
Aktualności

»


PARTNERSTWA
Polskie Linie Lotnicze LOT nawiązują współpracę z ITA Airways

Współpraca PLL LOT z włoskim przewoźnikiem ITA Airways to kooperacja typu codeshare, co oznacza, że na jej mocy jedna linia lotnicza będzie przewozić pasażerów z biletami wystawionymi przez drugą. W poprzedniej siatce połączeń narodowego przewoźnika znajdują się rejsy do Mediolanu, Wenecji i Rzymu. Dzięki nowemu partnerstwu pasażerowie PLL LOT, od 10 kwietnia tego roku zyskali dostęp do dziesięciu nowych połączeń w formule codeshare na obszarze Włoch: Bari, Bolonii, Brindisi, Florencji, Genui, Katanii, Lamezii Terme, Neapolu, Palermo oraz Turynu. Podróżni ITA Airways mogą natomiast korzystać z wygodnych rejsów z Lotniska Rzym-Fiumicino do Warszawy i dalszych kierunków w siatce PLL LOT. Cechą wspólnej oferty jest jednolita polityka bagażowa i warunki taryfowe dla całej podróży. Dzięki współpracy pomiędzy przewoźnikami pasażerowie linii lotniczych mogą korzystać również z gwarantowanych przesiadek, przy okazji zbierając mile w ramach programu Miles & More.

- Zawarcie umowy codeshare z ITA Airways to element realizacji strategii LOT-u, która zakłada m.in. rozszerzanie oferty i poprawę jakości usług - mówi Robert Ludera, dyrektor Biura Siatki Połączeń oraz prokurent w PLL LOT. - Dzięki nowej współpracy, nasi pasażerowie zyskują dostęp do szerokiej siatki połączeń krajowych we Włoszech, co znacząco ułatwi podróżowanie po tym pięknym kraju. Zachęcamy do odkrywania Włoch, teraz dostępnych dla podróżnych z Polski bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Miło nam także powitać podróżnych naszego partnera na pokładach LOT-u - dodaje.

- Cieszymy się z podpisania umowy codeshare z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT - mówi Joerg Eberhart, Dyrektor Generalny ITA Airways. - To partnerstwo jest kolejnym ważnym krokiem w strategii rozwoju ITA Airways, zwiększającym możliwości połączeń dla naszych pasażerów. Zyskaliśmy wygodną trasę podróży między Włochami a Polską, jeszcze bardziej wzmacniając więzi gospodarcze i handlowe między naszymi dwoma krajami. Dodatkowo, za sprawą tej współpracy pasażerowie LOT-u mają okazję korzystania z prawdziwej jakości "Made in Italy", którą ITA Airways z dumą reprezentuje - zaznacza.

Źródło: materiały prasowe, oprac. OM

2025-04-11 12:12:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenia

»


Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo
Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe jego życie związane jest ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Prywatnie
Jest miłośnikiem psów. Aktualnie towarzyszy mu Astor – kundel doskonały ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywają piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają im ładować baterie.

Obserwuj nas w mediach społecznościowych

»


        
Napisz do nas

»

Newsletter

»

Zamów newsletter