Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Reklama  |  Kontakt

 
Aktualności

»


ARABIAN TRAVEL MARKET
Emirates i Warszawska Organizacja Turystyczna nawiązują partnerstwo

Obecne w Polsce od 2013 roku linie Emirates oraz Warszawska Organizacja Turystyczna podpisały Memorandum of Understanding (MoU) w celu rozwoju ruchu turystycznego do Warszawy z kluczowych rynków w globalnej siatce połączeń linii lotniczej.

Porozumienie zostało podpisane przez Thierry'ego Aucoca, Starszego Wiceprezesa ds. Operacji Handlowych na Europę i Ameryki w Emirates, oraz Filipa Płodzienia, Dyrektora ds. Marketingu Leisure & MICE w WOT, podczas oficjalnej ceremonii na targach Arabian Travel Market (ATM) na przełomie kwietnia i maja w Dubaju.

W ramach umowy Emirates zobowiązuje się do intensyfikacji działań promujących Warszawę w swojej globalnej sieci. Obie strony będą również rozwijać wspólne kampanie reklamowe oraz organizować podróże studyjne dla przedstawicieli mediów i biur podróży do Warszawy. Inicjatywy te mają na celu zwiększenie świadomości na temat bogactwa kulturowego Warszawy oraz wzmocnienie jej pozycji jako kluczowej bramy do Europy Środkowej.

- Warszawa to tętniąca życiem i zielona stolica Europy, w której historia spotyka się z nowoczesnością - mówi Filip Płodzień. - Dzięki rozległym parkom, zabytkom kultury i różnorodnym atrakcjom miasto oferuje niezapomniane doświadczenia dla podróżnych poszukujących zarówno relaksu, jak i inspiracji. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Emirates, by jeszcze mocniej promować atrakcyjność Warszawy na arenie międzynarodowej - dodaje.

- Nasze partnerstwo z Warszawską Organizacją Turystyczną zapowiada ekscytującą współpracę - mówi Thierry Aucoc. - Cieszymy się na realizację wspólnych inicjatyw, które przyciągną do Warszawy jeszcze więcej odwiedzających. W ciągu ostatniej dekady przewieźliśmy ponad milion pasażerów na trasie Dubaj–Warszawa – połączeniu, które nieustannie się rozwija dzięki unikalnej architekturze miasta, bogatej historii i dynamicznej scenie artystycznej. Chcemy zainspirować jeszcze więcej podróżnych do odkrycia tej niezwykłej europejskiej stolicy - zaznacza.

Źródło: materiały prasowe, oprac. OM

2025-04-30 15:33:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenia

»


Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo
Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe jego życie związane jest ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Prywatnie
Jest miłośnikiem psów. Aktualnie towarzyszy mu Astor – kundel doskonały ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywają piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają im ładować baterie.

Obserwuj nas w mediach społecznościowych

»


        
Napisz do nas

»

Newsletter

»

Zamów newsletter