Obecne w Polsce od 2013 roku linie Emirates oraz Warszawska Organizacja Turystyczna podpisały Memorandum of Understanding (MoU) w celu rozwoju ruchu turystycznego do Warszawy z kluczowych rynków w globalnej siatce połączeń linii lotniczej.
Porozumienie zostało podpisane przez Thierry'ego Aucoca, Starszego Wiceprezesa ds. Operacji Handlowych na Europę i Ameryki w Emirates, oraz Filipa Płodzienia, Dyrektora ds. Marketingu Leisure & MICE w WOT, podczas oficjalnej ceremonii na targach Arabian Travel Market (ATM) na przełomie kwietnia i maja w Dubaju.
W ramach umowy Emirates zobowiązuje się do intensyfikacji działań promujących Warszawę w swojej globalnej sieci. Obie strony będą również rozwijać wspólne kampanie reklamowe oraz organizować podróże studyjne dla przedstawicieli mediów i biur podróży do Warszawy. Inicjatywy te mają na celu zwiększenie świadomości na temat bogactwa kulturowego Warszawy oraz wzmocnienie jej pozycji jako kluczowej bramy do Europy Środkowej.
- Warszawa to tętniąca życiem i zielona stolica Europy, w której historia spotyka się z nowoczesnością - mówi Filip Płodzień. - Dzięki rozległym parkom, zabytkom kultury i różnorodnym atrakcjom miasto oferuje niezapomniane doświadczenia dla podróżnych poszukujących zarówno relaksu, jak i inspiracji. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Emirates, by jeszcze mocniej promować atrakcyjność Warszawy na arenie międzynarodowej - dodaje.
- Nasze partnerstwo z Warszawską Organizacją Turystyczną zapowiada ekscytującą współpracę - mówi Thierry Aucoc. - Cieszymy się na realizację wspólnych inicjatyw, które przyciągną do Warszawy jeszcze więcej odwiedzających. W ciągu ostatniej dekady przewieźliśmy ponad milion pasażerów na trasie Dubaj–Warszawa – połączeniu, które nieustannie się rozwija dzięki unikalnej architekturze miasta, bogatej historii i dynamicznej scenie artystycznej. Chcemy zainspirować jeszcze więcej podróżnych do odkrycia tej niezwykłej europejskiej stolicy - zaznacza.
Źródło: materiały prasowe, oprac. OM