11 czerwca 2025 roku w warszawskiej restauracji MOXO odbyła się 39. edycja Meet the Bidder, której patronem medialnym tradycyjnie był magazyn MICE Poland. Po raz kolejny letnia odsłona wydarzenia poświęcona była przede wszystkim ofercie luxury.
Spotkanie zgromadziło 30 wystawców z 22 destynacji - w tym 12 debiutantów - oraz blisko 50 przedstawicieli polskich agencji incentive, biur podróży i agencji eventowych organizujących wyjazdy luksusowe i „szyte na miarę”. Wśród wystawców obecni byli przedstawiciele sieci hotelowych (Sandals Resorts, Barcelo, Hoteles Santos, Falkensteiner) oraz indywidualnych obiektów (Rixos Marina Abu Dhabi, Hilton Malta, Hotel Ripa Roma). Hotele Kempinski w Austrii i Niemczech oraz Hotel Botanico na Teneryfie promowały swoje usługi jako członkowie aliansu Associated Luxury Hotels International. Obecna była również reprezentacja polskich obiektów: Royal Tulip Warsaw Centre, Nobu Hotel Warsaw, Platinum Mountain Resort & SPA i Crystal Mountain. Oprócz tego, nie zabrakło reprezentantów DMC z kierunków takich jak Peru, Nepal, Wietnam, RPA, Arabia Saudyjska, Izrael, Korea Południowa czy Słowenia, a także narodowych i regionalnych biur promocji – m.in. Kuby, Cypru i Bratysławy. Kupujący mogli ponadto porozmawiać z przedstawicielami przewoźników, wśród których znalazły się Polskie Linie Lotnicze LOT, Sky Express oraz Scenic & Emerald Cruises. Dodatkowo, dwie organizacje - Croatian National Tourist Board Representative Office Poland oraz Moroccan National Tourist Office - zaprezentowały się w ramach Pakietu Premium.
Jak informują organizatorzy, w ciągu całego dnia odbyło się niemal 550 spotkań, a niektórzy wystawcy przeprowadzili ich ponad 30. Najbardziej aktywni przedstawiciele polskich agencji zostali nagrodzeni biletami na letnie koncerty na Stadionie Narodowym, a także w ramach Travel Experience Invitations Game. Do zdobycia były m.in. bilety lotnicze, 4-dniowa wyprawa do Peru oraz pobyty w hotelach w RPA. Organizatorzy zapewnili również program dofinansowania przyjazdu oraz vouchery i podarunki dla wcześnie przybywających uczestników, ufundowane przez Hotel Barcelo Warsaw Powiśle i Ministerstwo Turystyki Cypru.
Źródło: materiały prasowe, oprac. OM