|
|
MATERIAŁ PARTNERA
Czy GAR ma coś wspólnego z gotowaniem?

Konsorcjum GAR (GSA And Representations) to połączone siły firm zajmujących się reprezentacją zagranicznych firm turystycznych na polskim rynku. To synergia przyjaznej konkurencji, która przekłada się na sukcesy biur podróży i ich przyGOTOWANIA do organizacji wyjazdów zagranicznych.
„Mieszamy w naszym GARze już od ośmiu lat. Wymieniamy się informacjami, koordynujemy nasze plany, by unikać spiętrzeń wydarzeń, prowadzimy wspólną politykę w zakresie organizacji fam tripów dla biur podróży. Kreujemy etyczne wzorce i działamy na rzecz eliminowania nieuczciwych praktyk w relacjach między biurami podróży a zagranicznymi partnerami. Coroczne Jarmarki GARu, wydarzenia edukacyjno-relaksacyjne dla branży, to namacalny efekt zacieśnionej współpracy członków konsorcjum. Synergia naszych działań służy nie tylko REP-om, ale przede wszystkim poszerzaniu wiedzy pracowników polskich biur podróży, a co za tym idzie ich oferty. GAR ma realny wpływ na rozwój branży turystycznej i promuje polski rynek jako innowacyjny oraz wart zaufania partner dla inwestorów z całego świata. Skutkiem ubocznym tej ośmioletniej współpracy jest wzajemna przyjaźń między REP-ami – wspieramy się, by działać efektywniej i z większym zaangażowaniem” – mówi Barbara Dziedzic, założycielka GARu z firmy TravelReps. „Podobnie jak w kuchni, również w GARze czasem coś się przypali albo wyjdzie zakalec. Agencje zrzeszone w GAR zauważają, że ostatnie lata to czas dynamicznego rozwoju firm typu REP, co doprowadziło do nadpodaży wydarzeń branżowych, zalewu dostawców pukających do drzwi biur podróży oraz wysypu wyjazdów study tour i fam tripów. Agenci coraz rzadziej korzystają z okazji do poznania nowych kontrahentów czy udziału w wydarzeniach promocyjno-edukacyjnych. Praca REP-ów staje się coraz trudniejsza, a ich klienci wywierają coraz większą presję na wymierne efekty działań promocyjnych. REP-y prześcigają się w pomysłach, jak przyciągnąć pracowników biur podróży na event kusząc oryginalną lokalizacją, zaskakującymi atrakcjami czy nietuzinkowymi gadżetami. W GARze powstają wyjątkowe, świetnie doprawione dania dla branży turystycznej, ale bywa, że nie są one konsumowane z braku czasu, ograniczeń kadrowych lub po prostu braku apetytu na konkretne propozycje” – mówi Paulina Kossakowska, obecna szefowa TravelReps.
„Teoretycznie promocja ofert klientów firm zrzeszonych w GAR powinna przynosić wymierne korzyści wszystkim zaangażowanym w organizację wyjazdów z Polski. W praktyce jednak, wysiłki promocyjno-edukacyjne, a więc i ponoszone koszty, często idą na marne z powodu znacznie mniejszego niż dawniej zainteresowania ze strony polskiej branży turystycznej: workshopami, eventami, webinarami czy osobistymi spotkaniami z dostawcami. A szkoda, bo turystyka była, jest i będzie oparta na relacjach międzyludzkich oraz głodzie wiedzy o świecie” – dodała Kossakowska. Do GAR-u należy aktualnie 19 firm. Każdy członek GAR reprezentuje innych klientów: biura promocji różnych krajów i regionów (Biuro Promocji Arabii Saudyjskiej, Visit Portugal, Organizacja Promocji Turystyki Saksonii, Visit Ras Al Khaimah, Mauritius Tourism Promotion Authority), zagraniczne hotele i DMCs - Destination Management Companies, czyli biura podróży oferujące podróże do różnych destynacji (TravelReps, Asiste, MICE Expert, Multisolution, POLHOTREP, STR-CEE, Travel Advance, Travelgate, Travelmediate, Arabian Explorers, Seventh Sense), linie lotnicze ( Aviareps, TAL Aviation, INTAIR, Gieret, KPS Air Arabia) i inne produkty turystyczne jak np. systemy rezerwacyjne oparte o nowe technologie. GAR promuje wiarygodne zagraniczne firmy, pragnące aktywnie współpracować z polskimi biurami podróży.
2025-07-04 13:05:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie »
Dołącz do dyskusji na FB »
|
|
Przemysław Konieczyński
Dyrektor Generalny Highline Warsaw

Zawodowo: Ekspert branży hotelarskiej i turystycznej z ponad 20-letnim doświadczeniem, absolwent Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Swoją wiedzę i praktykę zdobywał zarówno w Polsce, jak i za granicą, współpracując z wiodącymi markami hotelowymi, takimi jak Hilton, Accor czy Radisson Hotel Group. Specjalizuje się w tworzeniu wyjątkowych doświadczeń w sektorze MICE, hospitality i turystyki miejskiej, stawiając na innowacje, jakość i unikalny charakter tworzonych miejsc.
Prywatnie: Pasjonat piłki nożnej – zarówno na ekranie, jak i na trybunach. Chętnie dzieli tę pasję z dziećmi, kibicując wspólnie ulubionym drużynom. Uwielbia podróże, zwiedzanie miast i odkrywanie ich przez pryzmat architektury i lokalnej kuchni. Od niedawna zafascynowany również światem wysokich budynków – ich symboliką, skalą i energią, jaką potrafią w sobie nieść. To właśnie z tej pasji narodził się nowy zawodowy rozdział związany z projektem Highline Warsaw.
Obserwuj nas w mediach społecznościowych »
|