Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Haxel zdobył Grupę Aviva

Agencja znalazła się na krótkiej liście firm, które przez następne dwa lata będą obsługiwały projekty incentive Avivy w dziesięciu krajach Europy.

Haxel Events & Incentive, jako jedna z czterech firm, wygrała przetarg ogłoszony przez Avivę w grudniu 2010 roku i znalazła się na krótkiej liście obok agencji z Francji i Wielkiej Brytanii. Obsługa projektów eventowo-incentive’owych spółek grupy dotyczy dziesięciu krajów: Francji, Hiszpanii, Włoch, Polski, Czech, Litwy, Rumunii, Węgier, Rosji i Turcji. Umowa obowiązuje przez dwa lata, począwszy od 1 kwietnia i obejmie nawet kilkadziesiąt projektów rocznie.

– W styczniu zostaliśmy zaproszeni na prezentację do siedziby Avivy w Paryżu. Oceniała nas komisja, w której skład wchodzili przedstawiciele centralnego działu zakupów, a także działów marketingu i wsparcia sprzedaży z Irlandii, Francji, Wielkiej Brytanii i Polski – mówi Krzysztof Pobożniak, prezes zarządu, Haxel Events & Incentive.
Współpracę z polskim oddziałem Avivy Haxel nawiązał po raz pierwszy pięć lat temu. Wśród projektów znalazły się m.in. wyjazdy do Peru, RPA, Chin i na Mauritius dla grup 200-osobowych, do Wiednia dla 300 osób czy Berlina dla 400 osób. – Te realizacje stały się dla nas kluczem do sukcesu. Dzięki nim zdobyliśmy zaufanie osób, które rekomendowały nas w tym przetargu. To będzie współpraca na poziomie paneuropejskim. Nasza sytuacja jest o tyle lepsza, że nam z pewnością łatwiej będzie pracować w języku hiszpańskim, angielskim czy francuskim z zagranicznymi firmami, niż innym agencjom z firmami polskimi czy litewskimi. Nie boimy się stawać do kolejnych przetargów z pozostałymi agencjami. Mamy sprawdzonych partnerów, długoletnie doświadczenie, a nasze pomysły się naprawdę podobały – dodaje Krzysztof Pobożniak.
Agencja przygotowuje teraz platformy internetowe w różnych językach, które ułatwią zarządzanie projektami.
(xb)
www.haxel.pl

2011-04-26 08:34:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»






Ludzie branży

»

Personalnie... z Dorotą Nidzgorską-Mazonik

O niezapomnianym kliencie rozmawiamy z Dyrektor Generalną Hotelu Arłamów.

Nie zapomnę swojego pierwszego klienta, który oczywiście nie wiedział, że jest tym pierwszym. Tak naprawdę na nim zdobywałam swoje pierwsze doświadczenie i uczyłam się całkowicie obsługi wydarzeń. Trafiłam na wyjątkową osobę po drugiej stronie, a w tej branży pracuje się przecież z ludźmi. Praca rozpoczynała się na etapie tworzenia kosztorysu wydarzenia, a kończyła na rozliczaniu imprezy. Realizacja zgodnie z wytycznymi wspólnie wypracowanymi z klientem była dla mnie najważniejsza. 

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter