Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

IMEX konsekwentnie trzyma poziom

IMEX po raz kolejny udowodnił, że jest jedną z najważniejszych i najlepiej przygotowanych imprez branży MICE na świecie. Podczas tegorocznej edycji targów szczególnie aktywnie promowała się Polska, widoczna niemal na każdym kroku.

Według statystyk zaprezentowanych przez organizatorów tegoroczna edycja targów IMEX zgromadziła 3,5 tys. wystawców z ponad 150 krajów. Wielu z nich powiększyło swoje stoiska i wzbogaciło ofertę. – Już od ponad 20 lat uczestniczę w targach jako wystawca i mogę powiedzieć, że stale rozwijający się IMEX jest przodującą imprezą tego typu. Wszystko zostało zorganizowane na bardzo wysokim poziomie. Zarówno rejestracja, internetowe umawianie spotkań, jak i obsługa na miejscu działały perfekcyjnie, co bardzo ułatwiło zoptymalizowanie mojego pobytu na targach i pozwoliło skorzystać na nich w jak największym stopniu – mówi Tomasz Mlącki, meetings & incentive director w Global Wings Meetings & Incentive.

\"\"

Do Frankfurtu przyjechało także 3,9 tys. hosted buyers, reprezentujących ponad 60 różnych rynków. Uczestniczyli oni w sumie w 57 tys. spotkań biznesowych. – Hosted buyers byli bardzo dobrze przygotowani do spotkań. To istotne, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że w poprzednich latach nie zawsze tak było. Niektórzy przychodzili na rozmowy, tylko aby „odhaczyć” kolejne spotkanie. Tym razem rozmowy były bardzo merytoryczne, wszyscy zadawali konkretne pytania i byli wyraźnie zainteresowani nawiązaniem współpracy – mówi Dariusz Aktonorowicz z Maestro Meeting & Incentives, firmy która wystawiała się na IMEX. Podobnego zdania jest większość wystawców, w tym Marta Wiśniewska, specjalistka z Gdańsk Convention Bureau. – Targi IMEX, jak co roku, nie zawiodły. Jesteśmy zadowoleni z odpowiedniego doboru hosted buyers i odbytych rozmów. W tym roku udało nam się spotkać z przedstawicielami dużych firm z sektora medycznego. Co ważne, są to spotkania, które już dziś przekładają się na biznes dla regionu – mówi Marta Wiśniewska.

The Worldwide Exhibition for Incentive Travel, Meetings & Events IMEX
24-26 ma ja 2011 r., Frankfurt nad Menem, Niemcy
www.imex-frankfurt.com

LINK DO GALERII

2011-06-13 07:37:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter