Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Team building powalczy o wpis do Księgi Rekordów Guinnessa

Na rynku aktywności team-buildingowych pojawiła się nowa oferta, przygotowana przez Światowe Rekordy Guinnessa.

Organizacja ta zadebiutowała na nim, udostępniając firmom pakiet konferencyjno-team-buildingowy. Rodzaj rekordu, który mogą pobić uczestnicy takiego programu, jest ustalany wcześniej z przedstawicielami Światowych Rekordów Guinnessa, którzy doradzą, jaki rodzaj aktywności będzie odpowiadał potrzebom danej firmy. Rozpatrywanie zgłoszonej chęci pobicia rekordu może potrwać od 4 do 6 tygodni. Przyspieszenie tego procesu wiąże się z dodatkową opłatą, w wysokości 400 funtów. Przedstawiciel Światowych Rekordów Guinnessa musi być również obecny podczas samego bicia rekordu, dlatego rezerwacji dokonuje się odpowiednio wcześniej. Koszt związany z samą obecnością przedstawiciela Guinness World Records wynosi 4000 funtów za jeden dzień. Organizator pokrywa też koszty podróży i zakwaterowania.
Uczestnicy otrzymują certyfikat pobicia rekordu. Rekordy team-buildingowe są później brane pod uwagę, przy wybieraniu 4 tys. rekordów, które będą opublikowane w dorocznym wydaniu Książki Rekordów Guinnessa. – Pamiętam kilka prób organizacji eventów, w trakcie których podjęliśmy działania związane z organizacją prób bicia rekordu Guinnessa. Solidna dawka biurokracji i trochę konkretnych opłat. Jeżeli procedura związana z próbami ustalania rekordu zostanie ułatwiona i cokolwiek odformalizowana, może stanie się to nowym elementem eventów team-buildingowych i integracyjnych. świetny pomysł – mówi Mariusz Sambor, dyrektor ds. programowych, Actigra Group. (xb)
www.guinnessworldrecords.com

2011-06-27 07:50:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter