Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

IMEX zbadał popularność mediów społecznościowych

Zastosowanie mediów społecznościowych i interaktywnych aplikacji w międzynarodowej branży spotkań wciąż rośnie. O ponad 10 proc. w stosunku do zeszłego roku wzrosła w branży popularność portalu Facebook.

Aż 71 proc. firm w sektorze MICE wykorzystuje go obecnie w swojej pracy, jak wykazał sondaż przeprowadzony w trakcie ostatnich targów IMEX. Twitter także cieszy się rosnącym uznaniem – w tym roku do korzystania z niego przyznało się 41 proc. badanych. To o 14 proc. więcej niż rok temu. Rośnie też zainteresowanie promocją przez portal YouTube. W tym roku korzystała z niego jedna czwarta ankietowanych.
Nieco większa jest też świadomość zastosowania kodów QR, chociaż poziom wiedzy na temat tego rozwiązania wciąż nie zadowala.
Natomiast słabiej prezentuje się pozycja blogów. Ich popularność spadła o 3 proc. Jak wynika z badania, aż 86 proc. ankietowanych nie czytało w tym roku żadnego bloga regularnie.
Ankietę przeprowadzono wśród 838 hosted buyers w trakcie majowych targów IMEX we Frankfurcie.
www.imex-frankfurt.com

2011-08-29 07:58:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»




Ludzie branży

»

Personalnie... z Agnieszką Szymerowską

prezes zarządu Convention Bureau
we Wrocławiu.

Po praktycznie 10 latach pracy w Convention Bureau – Wrocław, od wolontariatu, po stanowiska koordynacyjne, po objęcie sterów w CBW oraz hektolitrach wypitej z gośćmi kawy, wielu spotkaniach i ciekawych rozmowach widzę, że mam coś jeszcze do zrobienia. Wynika to także z sytuacji, w której jesteśmy – chcę wykorzystać ten czas i wyzwania, które przede mną stawia.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter