Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

MPI szuka źródeł biznesu

Trzech prelegentów i trzy różne spojrzenia na organizację imprez. Wszystko w świetle perspektywicznego i trudnego kontekstu Prezydencji.

\"\"

„Spotkania rządowe i stowarzyszeniowe. Prezydencja Polski w UE – jak można mieć z tego biznes?” – taki był przewodni temat pierwszej od czasu wyboru nowego zarządu konferencji MPI Poland Club, która odbyła się w Krakowie. W czasie spotkania skupiono się na dwóch głównych wątkach – zagadnieniach związanych z organizacją imprez i konferencji w czasie Prezydencji i możliwościach, jakie tego typu wydarzenia otwierają przed firmami działającymi w branży spotkań oraz o zasadach kooperacji ze światowymi stowarzyszeniami. Uczestnicy szukali odpowiedzi na pytanie, jak wydarzenia międzynarodowych stowarzyszeń skutecznie przyciągać do Polski. W konferencji wzięło udział kilkadziesiąt osób związanych z branżą MICE z całej Polski. Wysłuchali oni trzech prezentacji przygotowanych przez Andreę Bauer, dyrektor handlową w austriackiej firmie Vereint Association & Conference Management, Annę Milcarz, koordynator operacyjną w Ministerstwie Spraw Zagranicznych (MSZ), oraz Dariusza Pałeckiego, dyrektora handlowego biura Polish Travel Quo Vadis. Mówiono o tym, jak wyglądają schematy przetargowe, modele rozliczeń oraz elementy, na które należy zwrócić uwagę we współpracy z instytucjami rządowymi. – Bardzo pozytywnie oceniam prelekcję Andrei Bauer. Zostały w niej poruszone tematy, które szczególnie mnie interesują. Uważam, że ten punkt programu był strzałem w dziesiątkę. Niestety prezentacja Anny Milcarz, mimo że interesująca, wydaje mi się, że byłaby bardziej przydatna, gdyby odbyła się półtora roku temu, przed objęciem przez Polskę przewodnictwa w UE i, a nie już w jego trakcie – mówi Seweryn Jakubiec, operations manager w Incentive Concept Poland. Duże ożywienie spowodowało wystąpienie Dariusza Pałeckiego, który przekonywał, że elektroniczne systemy rezerwacji noclegów, w tym platformy internetowe, w przyszłości całkowicie wyeliminują na tym polu pracę ludzką. – Prelegent starał się zachęcać do inwestowania w technologie niezależnie, od tego, czy prowadzi się małą, czy globalną firmę. Nie wszyscy podzielali ten punkt widzenia, co wywołało ciekawe dyskusje kuluarowe – mówi Wojciech Liszka, prezes MPI Poland Club. W trakcie konferencji udało się przedstawić spojrzenie na organizację spotkań z trzech różnych perspektyw – firmy realizującej zlecenia dla stowarzyszeń, instytucji rządowej oraz podmiotu odpowiedzialnego za obsługę hotelową.
Spotkanie MPI Poland Club odbyło się 31 sierpnia w krakowskim hotelu Radisson Blu. Partnerami imprezy byli Poland Convention Bureau, Rezidor Hotel Group oraz Conrego. Stowarzyszenie zapowiedziało już kolejną konferencję w ramach spotkań MPI, która odbędzie się 17 października w Warszawie i zostanie poświęcona tematyce UEFA Euro 2012.
www.mpiweb.pl

2011-10-03 11:22:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter