Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Półtora miliona złotych na przemysł spotkań

Trwa największa akcja Poland Convention Bureau, będąca częścią multimedialnej kampanii POT pod hasłem „Move your imagination”.

Kampania jest skierowana do przedstawicieli korporacji, stowarzyszeń oraz agencji incentive travel działających na rynkach brytyjskim, francuskim i niemieckim. – Chcemy dotrzeć do jak największej liczby osób odpowiadających za organizację konferencji, kongresów i imprez motywacyjnych – mówi Barbara Tutak, lider projektu i kierownik ds. rynków w Departamencie Planowania Marketingowego POT. Wybór krajów został oparty na wskaźnikach atrakcyjności i potencjału rynków zawartych w marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki.

\"\"

Dotrzeć do biznesu
Aspekt turystyki biznesowej uwzględniany w kampanii ma przede wszystkim charakter informacyjno-wizerunkowy. Jego celem jest budowanie wizerunku Polski jako miejsca oferującego najlepsze warunki do realizacji kongresów i konferencji, przede wszystkim poprzez ukazanie możliwości, które oferują polscy organizatorzy tego typu wydarzeń. – Uwzględnienie segmentu przemysłu spotkań w kampanii wynika z tego, że inwestycje w promocję sektora MICE mogą w największym stopniu przełożyć się na przychody z turystyki – mówi Barbara Tutak. W prasie branżowej na rynkach priorytetowych pojawiły się już reklamy przedstawiające polskie miasta, w których można organizować różnego rodzaju wydarzenia – od dużych kongresów po imprezy typu incentive. Turystyczny wymiar jest oparty przede wszystkim na budowie marki emocjonalnej. Elementem łączącym wszystkie reklamy jest ich bohaterka Kate, fikcyjna bizneswoman, która przyjeżdża do Polski w celach biznesowych.
Zdecydowano się na taki zabieg, gdyż według badań marketingowych to właśnie rekomendacje konkretnych osób w dużej mierze decydują o wyborze destynacji. Wizerunek Kate został również wykorzystany w spocie reklamowym promującym walory polskiej turystyki biznesowej. Klip przedstawia zarówno możliwości organizacji oficjalnych spotkań, bankietów, konferencji i kongresów, jak i aktywnego spędzania czasu oraz tworzenia scenariuszy.
Kampanię medialną uzupełnia cykl prezentacji Roadshow 2011, które odbyły się już we Frankfurcie nad Menem, Londynie i Paryżu oraz szereg wizyt studyjnych dla organizatorów spotkań i wydarzeń biznesowych, gospodarczych oraz politycznych, jakie zostaną przeprowadzone od września 2011 do czerwca 2012 roku.

\"\"

Więcej i lepiej
Głównym celem akcji jest przyciągnięcie do Polski większej liczby wydarzeń, wzrost dochodów płynących z tego tytułu oraz zwiększenie popularności portalu Welcome.poland-convention.pl. Wyboru narzędzi promocyjnych dokonała Grupa Eskadra, która jest odpowiedzialna również za przygotowanie scenariuszy filmów produktowych. Produkcją i kreacją całej kampanii, w tym spotów wizerunkowych „Poland – feel invited” zajęła się agencja BBDO. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Arena Media. Koszt całej kampanii wynosi 54 mln zł, z czego niemal 1,5 mln zł przeznaczono na działania związane z promocją turystyki biznesowej. (mk)
www.pot.gov.pl
www.poland-convention.pl

2011-10-11 11:37:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter