Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Walk wzmacnia identyfikację

Agencja Walk Group, specjalizująca się w komunikacji marketingowej, zmienia nazwę na Walk.

Ma to pomóc w zwiększeniu identyfikacji grupy wśród klientów. Nazewnictwo spółek i zespołów rozszerzono o nazwę poszczególnych specjalizacji. Za field marketing i eventy odpowiada Walk Events, którym kieruje Magdalena Gaik. Firma ma także nowego dyrektora generalnego. Został nim Radosław Miklaszewski, który przez ostatnie siedem lat zarządzał TBWA.
Agencja w piątym roku działalności planuje przychód na poziomie ok. 21 mln zł, co oznacza 30-proc. wzrost w stosunku do 2010 roku.
www.walk.pl

2011-10-23 23:11:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter