Trzecia z kolei impreza branżowa z cyklu Creative Heads odbędzie się 22 listopada 2011 w klubie ‘de lite’. Do 18 listopada można potwierdzać swój udział w wydarzeniu.
Tematem przewodnim spotkania będzie hasło „To be social & interactive”. Organizatorzy zapowiadają interaktywną burzę mózgów połączoną z rozgrzewającą imprezą w klubowym klimacie, co oddawać ma charakter spotkań czyli tworzenie platformy wymiany myśli i inspiracji do kreatywnych działań. O marketingu interaktywnym, w tym mediach społecznościowych, opowiedzą m.in.:
- Grzegorz Esz, dyrektor ds. komercyjnych, członek zarządu Netia SA
- Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, industry leader multi-sector w Google Poland
- Łukasz Wejchert, wiceprezes zarządu TVN
Po wystąpieniach zaplanowana jest impreza, którą rozkręcą DJ Romi feat. Megg (vocal) – mash up/ r\'n\'bi VJ Sashka
Start o godz. 20:00 w warszawskim klubie \'de lite\', ul. Marii Konopnickiej 6.
Potwierdzenie udziału do 18 listopada pod adresem: creativeheads@deliteclub.com
Partnerami wydarzenia są: SAR, IAB, SMB i SBE
Patronatem medialnym objęli nas: Mediarun.pl, Newsline, Essence, MICE Poland, Businesswoman & life, Radio PiN.