Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Katarzyna Niezgoda Menadżerem Obiektu Roku 2011

Katarzyna Niezgoda, dyrektor Centralnego Biura Sprzedaży Vienna International Hotelmanagement w Polsce Vienna International Hotels & Resorts Osobowością Roku MICE Poland 2011 w kategorii Menadżer Obiektu.

\"\"

W swojej codziennej pracy ma na uwadze przede wszystkim dobro klienta. Gościnność i elastyczność są niemalże jej obsesją, którą stara się wcielać w życie i przekazywać codziennie współpracownikom. Jako osoba z branży czynnie uczestniczy w targach i wydarzeniach MICE.

Od początku kariery zawodowej związana z branżą hotelarską. Pracowała w warszawskich hotelach Mercure Fryderyk Chopin, Marriott i Novotel Warszawa Centrum. Od listopada 2010 roku na stanowisku dyrektora Centralnego Biura Sprzedaży w grupie Vienna International Hotelmanagement AG. Jest odpowiedzialna za działania marketingowo-sprzedażowe pięciu obiektów zarządzanych przez tę spółkę w Polsce: 4-gwiazdkowe hotele andel’s w Łodzi i Krakowie, angelo w Katowicach i Amber Baltic Międzyzdroje oraz 3-gwiazdkowy Chopin w Krakowie. Tworzy Centralny System Sprzedaży, w którego skład wchodzi zespół ds. klientów korporacyjnych, MICE oraz turystyki, a także zarządzania przychodami. Przygotowuje, planuje i monitoruje wszystkie działania sprzedażowe oraz nadzoruje wykonanie założeń budżetowych w każdym z obiektów. W swoich działaniach ściśle współpracuje z działem marketingu i HR. Oferty dotyczące organizacji imprez MICE zawsze przygotowuje pod konkretnego klienta. Nawet gdy współpracuje jedynie z agencją eventową, stara się, jeżeli tylko to możliwe poznać docelowego zleceniodawcę, aby dowiedzieć się, jakie są jego oczekiwania. Taka praktyka pomaga jej w przygotowaniu wydarzenia w możliwie najlepszy sposób. Podobnie jak efektywna komunikacja pomiędzy managementem oraz działami operacyjnymi a klientem. Twierdzi, że mimo iż branża eventowa w Polsce jest dość młoda w porównaniu z zagraniczną, nie brakuje nam profesjonalnych meeting plannerów gotowych organizować imprezy z ogromnym rozmachem. Problemem jest natomiast brak wielkich centrów konferencyjnych pozwalających na ściągnięcie naprawdę dużych, liczących się imprez oraz niedostatecznie rozwinięta infrastruktura komunikacyjna. Z tego względu Polska jest niestety wciąż krajem przegrywającym globalne zapytania, które trafiają do innych europejskich stolic, takich jak Barcelona, Frankfurt czy Praga. Jak przyznaje, największy wpływ na jej życie zawodowe miał warszawski Marriott, który w 1999 roku gdy zaczynała tam pracę był „perełką” na rynku hotelarskim. Praca w tym obiekcie pozwoliła jej zdobyć odpowiednią wiedzę i zawodowe „szlify”, które pomagają jej w wykonywaniu obowiązków do dzisiaj. Przez współpracowników postrzegana jest jako bardzo wymagający szef, który jednak zawsze, jeżeli tylko istnieje taka potrzeba, służy pomocą, radą i wsparciem. Mimo natłoku obowiązków zawsze znajdzie czas dla swojej rodziny i najbliższych przyjaciół.

Skuteczność w najlepszym stylu
Członkowie kapituły zwrócili uwagę na olbrzymią pasję, jaką Katarzyna Niezgoda wkłada w swoją pracę. Posiada poza tym niebywale rozległą wiedzę na temat branży hotelarskiej i MICE, czym inspiruje swoich rozmówców. Wykazuje duży profesjonalizm w tym, co robi – dotyczy to zarówno negocjacji z potencjalnymi klientami, jak i strony organizacyjnej przygotowywanych wydarzeń. Potrafi rozwiązać każdy problem, bardzo dobrze i konkretnie się z nią współpracuje. Kładzie nacisk na partnerskie relacje, działa rzetelnie, uczciwie i bezkonfliktowo, a przy tym bardzo skutecznie. Dzięki swoim staraniom udało się jej przyciągnąć i zrealizować wiele prestiżowych wydarzeń, ważnych nie tylko dla sieci, w której pracuje.

2012-01-24 15:37:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter