Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Renata Razmuk Zleceniodawcą Roku 2011

Renata Razmuk, attaché komunikacji wewnętrznej i organizacji imprez w Renault Polska Osobowością Roku MICE Poland 2011 w kategorii Zleceniodawca.

\"\"

Do działania najbardziej motywuje ją, gdy podczas organizowanego przez nią eventu ludzie bawią się i śmieją. Każde wydarzenie, w którego powstaniu ma udział, zakończone jest ankietą, pozwalającą określić jego mocne i słabsze strony. Renata Razmuk traktuje to jako sugestię do kolejnych realizacji, które stara się dopracować do perfekcji.

Renata Razmuk po ukończeniu zarządzania organizacjami na Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie wyjechała na sześć lat do Francji, gdzie pracowała w placówkach wychowawczych. Jak sama przyznaje, ten epizod miał największy wpływ na jej życie zawodowe. Po powrocie biegła znajomość języka francuskiego pozwoliła zdefiniować jej swoją ścieżkę kariery. Po rocznym okresie w firmie Norauto Polska związała się z Renault, gdzie pracuje od 1997 roku. Początkowo w sekretariacie handlowym, później jako asystentka dyrektora administracyjno-finansowego i specjalista ds. koordynacji handlowej. Po 10 latach dostała od swojej obecnej szefowej propozycję objęcia stanowiska attaché ds. komunikacji wewnętrznej i organizacji imprez. Ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę.
Renata Razmuk odpowiada za proponowanie i wdrażanie planów komunikacji wewnętrznej oraz systemu informacji i działań zmierzających do podniesienia mobilizacji pracowników. Poza tym zajmuje się organizacją imprez i wyjazdów incentive dla osób zatrudnionych w koncernie Renault w Polsce oraz dla sieci autoryzowanych partnerów firmy, pracowników stacji dealerskich i klientów zewnętrznych. Opracowuje także budżety tych imprez oraz kontaktuje się z agencjami odpowiadającymi za ich realizację. W 2011 roku przy udziale Renaty Razmuk zostały przygotowane m.in. szkolenia dla pracowników odbywające się w ramach planu strategicznego firmy, spotkania zarządu z personelem, wyjazd dla przedstawicieli sieci na konwencję Renault do Sewilli, piknik rodzinny dla pracowników połączony z obchodami 20-lecia firmy na rynku polskim, liczne spotkania robocze oraz eventy produktowe, a także wyjazdy incentive do Indii i na Teneryfę, skierowane do różnych grup docelowych. Liczba uczestników tych imprez, w zależności od ich rodzaju, waha się w granicach od 30 do nawet 800 osób. Przygotowując brief dla agencji, zwraca uwagę na szczegóły, takie jak dokładne określenie oczekiwań, przedstawienie grup docelowych, czasami przygotowuje nawet wstępny zarys koncepcji imprezy. Do przetargu zaprasza niewiele firm, maksymalnie pięć, ale zazwyczaj trzy, co znacznie ułatwia analizę przedstawionych ofert. Jej zdaniem podstawą dobrej współpracy jest partnerstwo. Z tego powodu na czas powstawania projektu i organizacji wydarzenia, aż do jego zakończenia staje się członkiem zespołu swojego partnera, czyli agencji eventowej lub incentive travel. Wyznacznikiem sukcesu jest dla niej uczciwe podejście do życia i pracy, zaangażowanie i podejmowanie nowych wyzwań.

Każdy chciałby pracować z takim klientem
Jest jak pełen energii wulkan. Chętnie bierze udział w różnego rodzaju inicjatywach edukacyjnych, angażuje się w działania SOIT-u, gdzie często występuje w roli doradcy, przedstawiając cenny punkt widzenia zleceniodawcy organizacji eventów i incentive travel. Członkowie kapituły stwierdzili, że pragnęliby, aby wszyscy obsługiwani przez nich klienci, byli tak dobrymi partnerami do współpracy. Renata Razmuk to energiczna i przy tym bardzo profesjonalna osoba, z której warto brać przykład. Podejmowane przez nią działania nie są dziełem przypadku, a ich efektywność w pozytywny sposób odbija się na kondycji całej branży.

2012-01-24 15:44:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter