Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Stadionowy zwrót głowy

Termin otwarcia Stadionu Narodowego w Warszawie właściwie do ostatnich dni nie był do końca pewny. Zorganizowanie eventu z tej okazji okazało się więc bardzo trudnym zadaniem

Konkurs na zorganizowanie imprezy z okazji otwarcia obiektu rozstrzygnięto na długo przed zakończeniem budowy obiektu.

Agencja ARS Communication, która wygrała przetarg wiedziała zatem od wielu miesięcy, że to na jej barkach spoczywa zorganizowanie eventu. Termin otwarcia stadionu, a co za tym idzie data realizacji była jednak wielokrotnie przesuwana, co przysparzało nie lada wyzwań organizatorom. Jednym z ważniejszych okazało się dopasowanie terminów prac podwykonawców. – Jesteśmy agencją, która realizuje duże imprezy. Istniejemy na rynku już kilka lat. Mamy swoich zaufanych współpracowników, dlatego dużo łatwiej było nam umówić się z nimi na realizację, nawet mając niewiele czasu na przygotowania – mówi Sebastian Mikołajczak, współwłaściciel agencji ARS Communication. Kolejnym wyzwaniem dla organizatorów było dopasowanie do terminu grafików artystów, którzy mieli wystąpić podczas imprezy. I w tym wypadku organizatorom dopisało szczęście. – Otwarcie Stadionu Narodowego to bardzo prestiżowe wydarzenie. Do współpracy zaprosiliśmy głównie polskich artystów, więc większości z nich bardzo zależało na wystąpieniu podczas tej imprezy. Okazali się elastyczni i dostosowali swoje grafiki do nowego terminu. Dzięki temu mimo zmian terminu imprezy nie musieliśmy dokonywać zmian w programie wydarzenia – mówi Sebastian Mikołajczak.

\"\"

Agencja ARS Communication odpowiedzialna była za przygotowanie scenariusza i realizację wydarzenia oraz rejestrację telewizyjną. Z ramienia agencji w projekt zaangażowanych było blisko 30 pracowników. Koordynacją prac zajęli się współwłaściciele agencji i producenci Remigiusz Kasztelnik i Sebastian Mikołajczak oraz
senior event managerowie Katarzyna Pacholak i Małgorzata Ziółkowska. Podwykonawcami, z którymi współpracowali byli m.in. GMB Prosound, odpowiedzialna za nagłośnienie, Transcolor, która zajęła się oświetleniem, Quatro, która zajęła się sceną, oraz Wizja, która dostarczyła telebimy. (mg)
www.ars.com.pl

2012-03-21 16:20:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter