Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Mniej eventów w Arkadach Kubickiego

Władze Zamku Królewskiego w Warszawie postanowiły usystematyzować kalendarz imprez komercyjnych odbywających się w Arkadach Kubickiego. Decyzja podyktowana jest priorytetowym dla Zamku zapewnieniem możliwości swobodnego realizowania działalności kulturalnej w Arkadach i dostępu do nich publiczności.

– Aktualnie przygotowujemy propozycje takich działań systemowych, które zapewnią właściwe proporcje różnego rodzaju działań podejmowanych w tej przestrzeni. Ubiegłoroczne doświadczenie pokazuje, że tzw. wydarzenia komercyjne, protokolarne, konferencje i kongresy najczęściej realizowane są w dni powszednie a imprezy kulturalne w weekendy, kiedy mieszkańcy Warszawy, ale i turyści mają czas na odwiedzenie Zamku czy Arkad. Taki podział będziemy starali się utrzymać w naszej dalszej działalności – tłumaczy Małgorzata Kanownik, kierownik działu promocji Zamku Królewskiego w Warszawie. Zostanie stworzony specjalny kalendarz wydarzeń w Arkadach, oddzielny dla sezonu letniego i zimowego. Wykaz zaplanowanych imprez będzie udostępniony na stronie www oraz rozesłany do mediów. Również sezon wakacyjny będzie obejmował przede wszystkim działalność kulturalną oraz projekty o charakterze edukacyjnym. – Dążymy do tego, aby czas przygotowania imprez był jak najkrótszy. Będziemy starali się większość prac montażowych przesunąć na godziny nocne, a tym samym zapewnić publiczności jak największy dostęp do przestrzeni Arkad i prezentowanych tam wystaw – dodaje Małgorzata Kanownik. Trudno stwierdzić, czy wprowadzenie nowych reguł ograniczy zainteresowanie Arkadami Kubickiego w zakresie eventów biznesowych. Jak zapewniają władze Zamku Królewskiego, charakter miejsca i jego wyjątkowe walory nadal będą przyciągały organizatorów tego typu wydarzeń. (mk)

www.zamek-krolewski.pl

 

2010-07-14 20:42:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter