Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Ile jest wart rynek MICE w Polsce i jakie są potrzeby jego klientów?

Pomóż nam dowiedzieć się tego, weź udział w badaniu! Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie we współpracy z MICE Poland, MeetingPlanner.pl oraz Stowarzyszeniem Organizatorów Incentive Travel rozpoczyna pierwsze zakrojone na dużą skalę badanie polskiego rynku MICE.

Badanie pt. „Wykorzystanie imprez w działalności polskich przedsiębiorstw” jest realizowane w terminie 10-24 maja br. Dane będą zbierane za pomocą ankiety internetowej. Ankieta przeznaczona jest dla klientów, którzy zajmują się organizacją wszelkiego rodzaju wydarzeń firmowych. 

Celem badania jest ustalenie jak często i jakiego rodzaju imprezy organizują polskie firmy oraz jakie funkcje pełnią te imprezy. Wyniki badania pozwolą uzyskać kompleksową wiedzę na temat potrzeb klientów w zakresie realizowanych wydarzeń. Zapraszamy wszystkie osoby zajmujące się organizacją wydarzeń firmowych do zaangażowania się w badanie. 

Jeżeli jesteś klientem – wypełnij ankietę sam. Jeżeli jesteś organizatorem – prześlij prośbę o wzięcie udziału w badaniu do swoich klientów. Wypełnij ankietę – zajmie Ci to nie więcej niż 10 min. 

Link do ankiety:
http://moje-ankiety.pl/respond-21838.html  




2012-05-09 14:31:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»




Ludzie branży

»

Personalnie... z Agnieszką Szymerowską

prezes zarządu Convention Bureau
we Wrocławiu.

Po praktycznie 10 latach pracy w Convention Bureau – Wrocław, od wolontariatu, po stanowiska koordynacyjne, po objęcie sterów w CBW oraz hektolitrach wypitej z gośćmi kawy, wielu spotkaniach i ciekawych rozmowach widzę, że mam coś jeszcze do zrobienia. Wynika to także z sytuacji, w której jesteśmy – chcę wykorzystać ten czas i wyzwania, które przede mną stawia.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter