Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

POT opublikował nową strategię marketingową

Tworzenie i wzmocnienie zainteresowania Polską, jako atrakcyjnym celem podróży w zakresie przemysłu spotkań, jest jednym z priorytetowych działań POT, na lata 2012-2020.

Jest to aktualizacja dokumentu z 2008 roku, którego horyzont czasowy obejmował okres od 2008 do 2015 roku. Za cel strategiczny wszystkich działań zawartych w opracowaniu przyjęto poprawę pozycji konkurencyjnej Polski na rynkach zagranicznych. Jeśli chodzi o branżę MICE promocja ma służyć przede wszystkim przyciągnięciu imprez organizowanych przez międzynarodowe stowarzyszenia, a także wydarzeń korporacyjnych (polskich i zagranicznych) i podróży incentive. Do odbiorców zlecających tego typu eventy będą skierowane najbardziej zintensyfikowane działania promocyjne. Zostały one podzielone na narzędzia edukacyjne (m.in. aktywne członkostwo w organizacjach oraz udział w konferencjach międzynarodowych, a także współpraca ze stowarzyszeniami branżowymi w Polsce i warsztaty edukacyjne dla pracowników polskich convention bureaux), promocyjne (m.in. wydarzenia targowe, prezentacje, wizyty studyjne, budowa wizerunku PCB, publikacje reklamowe i kampanie multimedialne) oraz aktywność w internecie, z uwzględnieniem mediów społecznościowych.
Te ostatnie będą obejmowały stworzenie i rozbudowanie aplikacji (smartfon) dotyczącej możliwości konferencyjnych w Polsce, rozbudowanie strony internetowej PCB oraz uruchomienie wirtualnej aplikacji dla uczestników konferencji. Ze względu na brak krajowych, rozpoznawalnych powszechnie produktów w dokumencie POT zwrócono uwagę, że branding Polski powinien wykorzystać marki poszczególnych miast, które na wielu rynkach są silniejsze niż marka kraju jako całości. Argumentami przemawiającymi za aktywną promocją przemysłu MICE w Polsce, jest fakt, że turyści biznesowi wydają dużo większe kwoty na utrzymanie, niż goście odwiedzający nasz kraj indywidualnie. Korzystają ponadto z zakwaterowania i przejazdów o najwyższym standardzie. (mk)
Więcej na: www.pot.gov.pl/ plany-i-sprawozdania-pot

2012-07-06 16:20:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter