Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

LOT stawia na pasażerów biznesowych

Polskie Linie Lotnicze LOT starają się przyciągnąć więcej klientów podróżujących w klasie biznes.

Specjalnie dla nich przygotowano szereg udogodnień, które mają sprawić, aby podróż stała się łatwiejsza i mniej męcząca. Przewoźnik od początku kwietnia oferuje trzy warianty serwisu w klasie biznes. Ich podstawową różnicą jest moment oferowania i czas trwania posiłku. Na początku kwietnia LOT uruchomił także specjalną linię telefoniczną w Call Center dedykowaną pasażerom klasy biznes oraz nowej klasy premium economy. Za jej pośrednictwem, oprócz standardowej obsługi sprzedażowej
i rezerwacyjnej, podróżni mogą złożyć reklamacje, a także zwrócić się o pomoc w rozwiązaniu drobnych problemów związanych z podróżą. (mk)
www.lot.com

2012-07-20 15:16:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter